۱۵ آذر ۱۳۹۲، ۱۵:۱۹

پیام تسلیت وزیر ارشاد به مناسبت درگذشت کاظم معتمدنژاد

پیام تسلیت وزیر ارشاد به مناسبت درگذشت کاظم معتمدنژاد

وزیر ارشاد در پیام تسلیت خود به مناسبت درگذشت پروفسور کاظم معتمد نژاد اظهار داشت: تلاش‌های مجدانه معتمد نژاد در کسوت معلمی با تربیت شاگردانی شایسته، که امروز خود در زمره بهترین استادان و محققان کشور به شمار می‌آیند، در تداوم رشد علمی کشور و سرافرازی و توسعه علمی، فرهنگی و اجتماعی کشور نقشی ماندگار برجای نهاده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت پروفسور کاظم معتمدنژاد، پدر علوم ارتباطات، را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت پروفسور کاظم معتمدنژاد، استاد مسلم علوم ارتباطات و پایه‌گذار رویکردهای نوین علمی به ارتباطات اجتماعی، روابط عمومی و اطلاع‌رسانی در کشور، ضایعه‌ای اندوهناک و جبران‌ناپذیر برای جامعه علمی و فرهنگی کشور به شمار می‌آید.

 وی نه تنها محقق و مولفی برجسته در حوزه علوم ارتباطات بود، بلکه آثار ارزشمند وی، اثرات ماندگار و موثری بر سایر حوزه‌های علوم اجتماعی و فرهنگی نیز از خود به جای گذاشته است.

 ارزش فعالیت‌های علمی این استاد فرزانه تنها به تحقیقات و تالیفاتش منحصر نبوده، بلکه تلاش‌های مجدانه وی در کسوت معلمی با تربیت شاگردانی شایسته، که امروز خود در زمره بهترین استادان و محققان کشور به شمار می‌آیند، در تداوم رشد علمی کشور و سرافرازی و توسعه علمی، فرهنگی و اجتماعی کشور نقشی ماندگار برجای نهاده است.

اینجانب، به نمایندگی از خانواده بزرگ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فقدان این استاد فرهیخته را به ملت بزرگ ایران، بویژه دانشگاهیان، فرهنگیان و اصحاب قلم، تسلیت عرض کرده، از خداوند منان برای آن مرحوم مغفور علو درجات و برای خانواده ایشان و عموم بازماندگان، صبر جمیل مسئلت دارم.

کد خبر 2189769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha