۱۵ آذر ۱۳۹۲، ۱۳:۵۶

دبیرهیات استان تهران در گفتگو با مهر:

داور مصدوم می‌‌شد، کمک داور می‌شدم نه داور/ رئیس کمیته داوران بوده‌ام

داور مصدوم می‌‌شد، کمک داور می‌شدم نه داور/ رئیس کمیته داوران بوده‌ام

دبیرهیات فوتبال استان تهران ضمن اعلام دلایلی که باعث شد در یک دیدار رسمی لیگ برتر به جای داور چهارم ایفای نقش کند، گفت: اگر داور مصدوم می‌شد به جای کمک داور به درون زمین می‌رفتم.

رضا عابدینی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دلیل اینکه در دیدار تیم‌های فوتبال راه‌آهن سورینت و سایپا البرز از هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر، یک نیمه بازی به جای داور چهارم ایفای نقش کرد، گفت: افشار داور چهارم بازی راه‌آهن سورینت و سایپا ساعت 13:30 روز گذشته با من تماس گرفت و گفت در حال حاضر در ورزشگاه تختی است، در حالیکه هیچ خبری از عوامل بازی نیست.

وی در ادامه افزود: این موضوع در حالی اتفاق افتاد که همه عوامل برگزاری بازی راه‌آهن سورینت و سایپا البرز در ورزشگاه اکباتان حضور داشتند و بازی نیز راس ساعت 15 آغاز می‌شد.

دبیرهیات فوتبال استان تهران در همین خصوص اظهار کرد: من نمی‌دانم به چه دلیل داور چهارم به جای ورزشگاه اکباتان به تختی رفت آیا این موضوع به ابلاغ کمیته داوران بر می‌گردد یا منبعی که وی از آن اطلاع کسب کرده است.

عابدینی یادآور شد: داور چهارم پس از آنکه پی‌برد به اشتباه به جای ورزشگاه اکباتان به تختی رفته، به ما اعلام کرد که تا 15 دقیقه پیش از به صدا در آمدن سوت آغاز بازی خود را خواهد رساند اما به دلیل شرایط نامساعد جوی و بارش شدد باران که منجر به ایجاد ترافیک در کلیه سطوح شهر شده بود، توانست خود را پیش از آغاز نیمه دوم به ورزشگاه اکباتان برساند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: با مسئله ای که ایجاد شده بود ن با صلاحدید شمس که نماینده سازمان لیگ در این دیدار بود، لباس داوری در اختیار گرفتم و یک نیمه به جای داور چهارم انجام وظیفه کردم.

دبیر هیات فوتبال استان تهران در پاسخ به این پرسش که اگر به هر دلیلی اتفاقی برای داور بازی می‌افتاد آیا به جای وی درون زمین رفته و قضاوت می‌کردید؟ ، گفت: من حدود 7سال رئیس کمیته داوران شهر قدس بودم و از قوانین و مسائل داوری به خوبی آگاهی دارم و اگر اتفاقی برای داور بازی می‌افتاد، طبق قانون کمک داور اول به عنوان داور وسط ادامه بازی را قضاوت می‌کرد و من نیز به جای کمک داور پرچم می‌زدم.

کد خبر 2189745

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha