۱۵ آذر ۱۳۹۲، ۱۸:۲۳

خطیبی پس از باخت گسترش فولاد؛

انتظار همه چیز را داشتیم جز ناداوری/ هر دو گل تراکتورسازی صحیح نبود

انتظار همه چیز را داشتیم جز ناداوری/ هر دو گل تراکتورسازی صحیح نبود

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با تاکید بر اینکه هر دو گل تیم تراکتورسازی صحیح نبود، گفت: مقابل تراکتورسازی پیش بینی هر چیزی جز ناداوی را داشتیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین خطیبی پس از دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی و گسترش فولاد تبریز، در جمع خبرنگاران، ضمن بیان مطلب فوق گفت: در این مسابقه ما انتظار همه چیز را داشتیم به غیر از ناداوری که پیش‌بینی آن را نمی‌کردیم. در اغلب بازی‌هایی که ما نتیجه را واگذار کردیم، به ناداوری‌ها باختیم اما همیشه به تصمیمات داوران احترام گذاشتیم.

وی تاکید کرد: امروز به هیچ وجه حق‌مان باخت نبود. من به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم که پا به پای بازیکنان تراکتورسازی دویدند و بازی کردند. متاسفانه در حالیکه بازی زیبایی خاص خود را داشت اما با اشتباه داور جریان بازی تغییر پیدا کرد.

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز تاکید کرد: در صحنه گل اول تراکتورسازی هیچ خطایی روی بازیکن این تیم صورت نگرفت که داور خطا اعلام کرد. ضمن اینکه گل دوم تراکتورسازی نیز کاملا آفساید بود.

وی اضافه کرد: متاسفانه به خاطر ناداوری، زحمات تمرینات یک هفته گذشته ما به باد رفت و ما در این دیدار انتظار چنین ناداوری را نداشتیم اما تا آخر بازی توان خود را گذاشتیم و حتی می‌توانستیم یک امتیاز این بازی را کسب کنیم، البته نباید از حق گذشت که نتوانستیم از موقعیت‌های خود نیز به خوبی استفاده کنیم.

خطیبی در خصوص حاضر نشدن ایمان موسوی در این دیدار خاطرنشان کرد: ایمان موسوی در تمرینات تیم حضور داشت اما دیروز در آخرین لحظات به دلیل مشکلات خانوادگی مجبور شد ما را ترک کند و حضور این بازیکن در بازی با سپاهان نیز قطعی نیست.

وی در خصوص کارت زردی که دروازه‌بان ذخیره این تیم روی نیمکت از داور دریافت کرد، اظهار کرد: من به هیچ وجه کار دروازه‌بان ذخیره‌مان را به دلیل اعتراض به داور تایید نمی‌کنم اما اعتراضات او ریشه در سوت‌های اشتباه متعدد داور در این دیدار داشت.

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در خاتمه گفت: در دو نیمه بازی موقعیت‌های گلزنی ما از تراکتورسازی بیشتر بود و ما برای سه امتیاز به میدان آمده بودیم. البته تراکتورسازی نیز در دقایقی از بازی ما را تحت فشار گذاشته بود. در حال حاضر مشکل تیم ما این است که خوب بازی می کنیم اما گل نمی‌زنیم.

کد خبر 2189873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha