۱۵ آذر ۱۳۹۲، ۱۸:۵۲

بوناچیچ پس از باخت برابر پرسپولیس:

مطمئنم شرایط ذوب‌آهن بهتر می‌شود/ فقط تا پشت محوطه جریمه خوب هستیم

مطمئنم شرایط ذوب‌آهن بهتر می‌شود/ فقط تا پشت محوطه جریمه خوب هستیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با تاکید بر اینکه در پنج ماه اخیر مدام منتظر بوده تا وضعیت تیمش بهتر شود، گفت: مطمئن هستم که در آینده وضعیت تیم ما عوض خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، لوکا بوناچیج در نشست خبری پس از بازی برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر شد و ضمن بیان مطلب فوق گفت: امروز حرفی ندارم و دوست دارم که نظر شما را بشنوم. من می‌خواهم بدانم که درباره بازی چه فکر می‌کنید؟ به نظر شما چه کاری باید می کردیم که در این دیدار انجام ندادیم؟

وی افزود: بازی خوبی بود و موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها خلق شد. پرسپولیس یک گل بیشتر از ما زد و برنده شد بنابراین به این تیم تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان در پاسخ به این سوال که آیا به داوری این دیدار اعتراض داشتید، گفت: من به داوری اعتراض نکردم. و مشکلی در این باره نداشتم.

وی در خصوص اینکه آذری گفته بود در حق این تیم اجحاف شده است، تصریح کرد: نظر آقای آذری قابل احترام است ولی من اعتراضی ندارم. داوری متعادل بود. اینکه ما از موقعیت‌های خودمان استفاده نکردیم به این دلیل نبوده که داور مقصر باشد. پرسپولیس تیم باکیفیتی است و باید پا به پای آنها می‌جنگیدیم. حرف دیگری درباره بازی ندارم.

بوناچیچ درباره برنامه‌های آینده خود برای برون رفت از این شرایط خاطرنشان کرد: در این پنج ماه اخیر منتظر بودم که در بازی بعدی بهتر از قبل شویم. ما خانزاده و غریبی را اضافه کردیم و امیدوارم که در آینده آنها به تیم کمک کنند.

وی در خصوص حضور مسلمان در تیم پرسپولیس افزود: مسلمان یک بازیکن با کیفیت است که دلش دیگر با ذوب‌آهن نبود و می‌خواست برود. هم برای خود او و هم ذوب‌آهن این بهتر بود که برود. به نظرم این بازیکن می‌تواند به پرسپولیس خیلی کمک کند.

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان در پاسخ به این سوال که  آیا روزهای بهتری را برای تیم خود متصور هستید، گفت: انشاءالله. البته یک مواقعی اعتماد به نفس بازیکنان کم می‌شود. ما باید استقلال اهواز و راه‌آهن را می‌بردیم تا در بازی‌های بزرگ حسرت باختن را نخوریم. امیدوارم که در دیدارهای بعدی تیم هایی که روی کاغذ ضعیف‌تر هستند را بتوانیم شکست دهیم.

وی ادامه داد: من مربی با تجربه‌ای هستم و سعی می‌کنم که در واکنش به سوالات شما جواب فنی بدهم. این همه باخت به این معنی نیست که من فوتبال را یادم رفته باشد. تنها چیزی که من را آزار می‌دهد این است که اتفاقات مدام در تیم ما تکرار می‌شود. روی خوب فوتبال به سمت ما نیست و مدام اتفاقات بد تکرار می‌شود.

سرمربی تیم ذوب‌آهن درباره بازی غریبی و خانزاده اظهار کرد: بازی قریبی شبیه به مسلمان است. او پاس‌های خوبی می‌دهد. خانزاده هم خوب بود.  او بازیکن بسیار مستعد و آینده دار است ولی باید به آنها زمان داد و این طبیعی است. به نظرم بازیکنانی که آمدند از آنها که رفتند با کیفیت‌تر هستند و با خرید آنها دنبال این بوده‌ایم که بالانس را ایجاد کنیم.

بوناچیچ با اشاره به مشکلات تیمش در گلزنی گفت: ذوب‌آهن تا پشت محوطه جریمه خوب است. این یکی از مشکلات اصلی ما است و به نظر می‌رسد که هنوز برای رسیدن به گل مشکل داریم. خلعتبری از دو سه موقعیت خود حداکثر استفاده را کرد ولی در تیم ما بازیکنان از این موقعیت‌ها استفاده نمی‌کنند. ما باید این بازی را فراموش کنیم و به بازی با تراکتورسازی فکر کنیم.  مطمئن هستم که در آینده شرایط بهتر خواهد شد.

کد خبر 2189884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha