۱۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۹

آلخاندرو سابه‌یا:

درباره فوتبال ایران هیچ چیز نمی‌دانم/ حال مسی رو به بهبود است

درباره فوتبال ایران هیچ چیز نمی‌دانم/ حال مسی رو به بهبود است

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین گفت از تیم فوتبال ایران شناختی ندارد و باید درباره این تیم تحقیق کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال آرژانتین در گروه F رقابتهای جام جهانی 2014 برزیل با تیم‌های ایران، بوسنی و هرزگوین و نیجریه همگروه شده است.

"آلخاندرو سابه‌یا" در گفتگو با سایت گل اظهار داشت: صعود از این گروه سخت‌تر از آن است که مردم انتظار دارند. باید در خصوص حریفانمان مطالعه کنم چون درباره آنها چندان اطلاعاتی ندارم.

وی افزود: ما به تازگی با بوسنی بازی کرده‌ایم و من شناخت کمی از این تیم دارم اما هیچ چیز درباره ایران و نیجریه نمی‌دانم. این موضوع می‌تواند خطرناک باشد.

سابه‌یا البته خوشحال است از اینکه در این گروه قرار گرفته است. وی ادامه داد: ما از نتیجه قرعه کشی رضایت داریم. از لحاظ مسافت و درجه حرارت شرایط برای تیم ما خوب است.

وی ادامه داد: در پورتو آلگره بازی‌های ما در ظهر برگزار می شود و از آنجا که این شهر در جنوب برزیل واقع شده است دمای هوا بالا نیست.

سرمربی آرژانتین در خصوص "لیونل مسی" اظهار داشت: بی‌تردید مسی بازیکن بسیار موثری است. این بازیکن نه تنها برای تیم ما موثر است که بر تیم حریف هم تاثیرگذار است. شرایط او به آهستگی رو به بهبود است و ما اطمینان داریم که برای رقابتهای جام جهانی کاملا خوب می‌شود.

کد خبر 2190098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha