۱۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۵:۴۲

سایت الکاس خبر داد:

آرژانتین در گروه زندگی قرار گرفت/ آغاز تمرینات مسی برای حضور در برزیل

آرژانتین در گروه زندگی قرار گرفت/ آغاز تمرینات مسی برای حضور در برزیل

سایت خبری الکاس قطر با بررسی قرعه‌کشی جام جهانی 2014 برزیل اعلام کرد طبق نظر روزنامه‌های آرژانتینی، این تیم در گروه زندگی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سایت الکاس قطر در گزارشی به بررسی گروه‌های جام جهانی 2014 برزیل پرداخت و در مورد وضعیت تیم آرژانتین و لیونل مسی در گروه F نوشت: " مسی می‌تواند از قرعه‌ آرژانتین در جام جهانی خرسند باشد زیرا این گروه، یک پیروزی قبل از آغاز جام جهانی برزیل است.

بر اساس این قرعه آرژانتین در نخستین مسابقه روز 25 خردادماه در ورزشگاه ماراکانا برابر بوسنی به میدان می‌روند. سپس روز 31 خردادماه برابر ایران قرار می‌گیرد، آنهم در ورزشگاه مینیرائو و بازی آخر خود را با نیجریه در روز 5 تیرماه در ورزشگاه بیرا-ریو انجام خواهد داد.

مسی هم که دوران نقاهت بعد از مصدومیت را سپری می‌کند، به احتمال فراوان خود را برای یک جام جهانی مهم در دوران فوتبالی‌اش آماده می‌کتد، رقابتهایی که او  را به اندازه‌های پله و مارادونا در فوتبال دنیا می‌رساند، برای همین به این مسئله نیاز دارد که قهرمان جام جهانی شود. البته در این مسیر رقبای مانند اسپانیا، برزیل، انگلیس، اروگوئه، ایتالیا و هلند را دارد و باید از این مسیر سخت عبور کند.

همچنین سرمربی تیم ملی آرژانتین اعلام کرده تیمش در گروه خوبی قرار گرفته است و روزنامه‌های آرژانتین این گروه را گروه زندگی نامیدند.

با وجود اینکه در این گروه تیم‌هایی همچون ایران و نیجریه وجود دارند اما با توجه به مسافت بسیار کم بین محل بازی‌های آرژانتین با ایران، نیجریه و بوسنی و اینکه این تیم در هیچ شهر بسیار گرمی بازی ندارد، با قرعه مناسب، منحصر به فرد و ویژه‌ای مواجه شده است."

کد خبر 2190420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha