۱۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۶:۲۷

تیموریان مطرح کرد:

در یکی از گروه‌های برتر هستیم/ قرعه ایران از ژاپن و کره‌جنوبی بهتر است!

در یکی از گروه‌های برتر هستیم/ قرعه ایران از ژاپن و کره‌جنوبی بهتر است!

هافبک تیم ملی فوتبال ایران معقتد است ایران قرعه بهتری نسبت به سایر تیم‌های آسیایی در جام جهانی 2014 برزیل دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آندرانیک تیموریان درباره همگروهی ایران با آرژانتین، نیجریه و بوسنی در مسابقات جام جهان 2014 برزیل اظهار داشت: قرعه‌ای که در آن قرار داریم نسبت به سایر تیم‌های آسیایی مثل ژاپن و کره بهتر است، از این جهت که به دلیل حضور تیم‌های قدرتمند بازی‌های زیبایی در آن انجام می‌شود. به نظرم یکی از گروه‌های برتر این دوره از مسابقات هستیم.

وی افزود: آرژانتین تیم بسیار بزرگی است و بازی کردن مقابل این تیم سخت است. دو تیم دیگر نیز از بهترین‌های جهان هستند. به نظرم در کل در گروه خوبی نسبت به سایر گروه‌ها قرار گرفتیم و باید تمام تلاشمان را بکنیم تا عملکرد خوبی در این بازی‌ها داشته باشیم.

تیموریان در ادامه گفت: تیم ملی ایران در دو سال گذشته نتایج خوبی را کسب کرده است. ما توانستیم در رنکینگ فیفا چند پله صعود کنیم و امیدوارم به دور دوم مسابقات جام جهانی صعود کنیم که نیاز به تلاش و کار بسیار زیاد دارد.

وی در پایان گفت: در این چند ماه مانده به مسابقات جام جهانی فدراسیون فوتبال باید اردوهای تدارکاتی و همچنین بازی‌های دوستانه ای با تیم هایی که شرایط فیزیکی‌شان مثل تیم‌های آمریکایی و آفریقایی است فراهم کند تا بتوانیم مقابل تیم‌های بوسنی و نیجریه حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم و برای اولین بار از گروهمان صعود کنیم، در کل کار بسیار سختی داریم و باید تلاش خودمان را بکنیم.

کد خبر 2190537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha