۱۷ آذر ۱۳۹۲، ۱۵:۴۵

جواد نکونام تاکید کرد:

مقابل آرژانتین کار دشواری داریم/ گروه ایران سخت است

مقابل آرژانتین کار دشواری داریم/ گروه ایران سخت است

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه ایران در مسابقات جام جهانی 2014 برزیل در گروه سختی قرار گرفته است، گفت: باید بپذیریم که آرژانتین تیم قوی‌ای است و ما مقابل این تیم به احتمال زیاد شکست خواهیم خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام در حاشیه تمرین عصر امروز یکشنبه تیم فوتبال استقلال و در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: در قرعه‌کشی که برای جام جهانی انجام شد ما در گروه سختی قرار گرفتیم و با توجه به حضور آرژانتین، نیجریه و حتی بوسنی کار ما سخت‌تر از گذشته هم شده است.

وی در پاسخ به این سئوال که "آیا برای حضور در این تورنمنت بازیکنان ایرانی از انگیزه کافی برخوردار هستند"؟، گفت: ما بدون انگیزه در این مسابقات وارد زمین نخواهیم شد.

نکونام ادامه داد: جام جهانی جای حضور تیم‌های پرقدرت است و مطمئن باشید بازیکنان ما با توجه به اینکه می‌خواهند در مقابل تیم‌های صاحبنام قرار بگیرند از انگیزه بسیار بالایی برخوردار هستند.

وی در پاسخ به این سئوال که "آیا بازیکنان ایرانی با ترس وارد جام جهانی خواهند شد"؟، تصریح کرد: ترسی در وجود بازیکنان تیم ملی نیست، اما این بازی‌ها برد و باخت دارد و ما باید بپذیریم که تیم‌هایی که در گروه ما هستند از فوتبال بسیار خوبی برخوردار هستند. باید قبول کنیم که ما در مقابل آرژانتین شکست خواهیم خورد؛ چراکه این تیم یکی از برترین تیم‌های جهان است.

نکونام در پایان خاطر نشان کرد: باید با برنامه ریزی وارد این مسابقات شویم و امیدوار هستم که متولیان فوتبال با یک برنامه مدون و کامل شرایطی را فراهم آورند تا تیم ملی در جام جهانی حضور خوبی داشته باشد.

کد خبر 2191350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha