۱۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۵:۴۳

جهانبخش تاکید کرد:

قرعه تیم ملی ایران سخت است/ می‌توانیم به صعود امیدوار باشیم

قرعه تیم ملی ایران سخت است/ می‌توانیم به صعود امیدوار باشیم

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران معتقد است قرعه این تیم در مسابقات جام جهانی 2014 برزیل بسیار سخت است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علیرضا جهانبخش درباره قرعه تیم ملی در جام جهانی 2014 برزیل اظهار داشت: دوست داشتم در گروه راحت‌تری قرار می‌گرفتیم تا بتوانیم از گروه خود صعود کرده و بازی کردن در مراحل بالای جام جهانی را تجربه کنیم. اما قرعه‌ای که در آن قرار داریم بسیار سخت است و باید تلاش کنیم تا عملکرد خوبی در این بازیها به جای بگذاریم.

وی افزود: آرژانتین یکی از تیم‌های قوی در جام جهانی است که همیشه نتایج خوبی در این جام گرفته و ستاره‌های خوبی نیز در تیمش پا به توپ هستند. معتقدم نباید به اسم و به ستاره‌های تیم آرژانتین توجه کنیم. باید تمام تمرکز خود را برای انجام یک بازی خوب بکار گیریم تا خودمان را ثابت کنیم. ما می‌توانیم با جنگندگی بالا و پشتکار امید به صعود داشته باشیم. حتی اگر در مقابل این تیم‌ها نتیجه نگیریم نیز باید بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و مقابل حریفان خود دست و پا بسته به میدان نرویم.

وی درباره رویارویی با تیم نیجریه گفت:  این بازی نیز بسیار سخت است چرا که بازیکنان نیجریه از تاکتیک خاصی بهره نمی‌برند اما بازی فیزیکی و سختی را انجام می‌دهند. با توجه به اینکه کادر فنی با تجربه بین المللی خوب و بازیکنان با تجربه بالا در تیم ملی ایران وجود دارد می‌توانیم از سد این تیم ها بگذریم و عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

لژیونر تیم ملی شاغل در تیم ان‌.ای‌.سی نایمخن هلند در ادامه گفت: زمانی که تمامی تیم‌ها درگیر بازی‌های تدارکاتی و بزرگ برای آماده‌سازی بازیکنانشان در جام جهانی بودند، ما درگیر رقابت‌های مقدماتی آسیا بودیم. امیدوارم تا با زمان باقی مانده و برگزاری بازی‌های بزرگ و مناسب تیم ملی محک جدی بخورد و کادر فنی به همراه بازیکنان آماده به رقابت‌های جام جهانی 2014 اعزام شوند. ما باید در این مسابقات نمایش خوبی به اجرا بگذاریم.

بازیکن تیم ملی در پایان درباره بازی جمعه شب تیمش مقابل اس‌.تی آترخت گفت: بازی پایاپایی بود اما متاسفانه کاپیتان تیم اخراج شد و علیرغم  اینکه توانستم یک پنالتی از تیم مقابل بگیرم اما بازیکن‌مان نتوانست پنالتی را به گل تبدیل کند و ما 2 بر صفر شکست خوردیم. بازی خوبی بود اما نتوانستیم پیروز میدان باشیم.

 

کد خبر 2190472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha