۱۸ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۳۹

مربی تیم ملی نیجریه:

ایران را دست کم نمی‌گیریم/ آرژانتین حریف جدیدی برای ما نیست

ایران را دست کم نمی‌گیریم/ آرژانتین حریف جدیدی برای ما نیست

مربی تیم ملی فوتبال نیجریه با بیان اینکه کادر فنی این تیم، تیم ملی ایران را در مسابقات جام جهانی دست کم نمی‌گیرد، گفت: برای ایران احترام قائلیم و معتقدیم هیچ تیم ضعیفی در فوتبال وجود ندارد.

 به گزارش خبرنگار مهر، "دن آمُکاچی" مربی تیم ملی نیجریه در خصوص قرعه کشی مسابقات جام جهانی و همگروهی این تیم با آرژانتین، ایران و بوسنی اظهار داشت: قرعه ما خوب است. آرژانتین برای نیجریه حریف جدیدی نیست. ما با این تیم در مسابقات جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی همگروه بودیم و با نتیجه یک بر صفر شکست خوردیم.

وی درباره ایران گفت: ایران را دست کم نمی‌گیریم. برای ایران احترام قائلیم چون تیم ضعیفی در فوتبال و در جام جهانی وجود ندارد. همچنین برای تیم بوسنی هم احترام قائلیم. با وجود اینکه بوسنی برای اولین بار به جام جهانی آمده است، آنها در مرحله انتخابی جام جهانی خوب بازی کردند.

مربی تیم نیجریه در پایان تاکید کرد: به نظرم با توجه به قرعه کشی انجام شده تمام تیم‌های آفریقایی این کیفیت را دارند که به دور بعدی مسابقات جام جهانی راه یابند.

تیم‌های مل فوتبال نیجریه، ایران، بوسنی و آرژانتین در مسابقات جام جهانی 2014 برزیل با همدیگر همگروه هستند. ایران در اولین مسابقه خود به مصاف نیجریه خواهد رفت.

کد خبر 2191739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha