۲۰ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۵۸

احتمال بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال نیجریه با انگلیس

احتمال بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال نیجریه با انگلیس

تیم ملی فوتبال نیجریه از روز پنجم دسامبر آماده سازی خود را برای حضور در مسابقات جام جهانی استارت می‌زند. رسانه‌های نیجریه از احتمال برگزاری بازی تدارکاتی تیم کشورشان با تیم انگلستان خبر داده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، پنجم دسامبر (14 اسفند) "فیفا دی" محسوب می‌شود و تیم‌های فوتبال سراسر دنیا خود را برای انجام مسابقات مختلف آماده می‌کنند. در حالی که ایران باید در این روز مقابل تیم کویت در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا بازی کند، حریفان ایران در جام جهانی خود را برای بازی‌های تدارکاتی بزرگ آماده می‌کنند.

نیجریه یکی از حریفان ایران در جام جهانی قصد دارد نهایت استفاده را از فیفا دی پیش رو ببرد و با انجام یک مسابقه تدارکاتی، آماده سازی خود را برای رویارویی با ایران، آرژانتین و بوسنی در جام جهانی کلید بزند. رسانه‌های نیجریه خبر داده‌اند که احتمال رویارویی نیجریه با تیم ملی انگلیس در روز پنجم دسامبر وجود دارد.

 "موسی آمادو" دبیر کل فدراسیون فوتبال نیجریه در این خصوص گفت: ما می‌خواهیم از فیفا دی استفاده کنیم و یک بازی تدارکاتی با یک تیم اروپایی برگزار کنیم. البته هنوز مسائلی مثل محل برگزاری اردو و سایر موارد مشخص نشده است که به زودی درباره آنها تصمیم گیری می‌شود.

وی درباره احتمال رویارویی نیجریه با انگلستان هم افزود: من از پیشنهاد برگزاری این مسابقه بی خبرم. به هر حال امیدوارم زودتر برای استفاده از این فیا دی به نتیجه برسیم.

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قصد دارد با هماهنگی کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال کویت، دیدار آخر مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا را که روز پنجم دسامبر برگزار می‌شود چند روز زودتر برگزار کند تا ایران در این فیفا دی با یک تیم آفریقایی بازی کند. ایران و کویت به جام ملت‌ها صعود کردهاند و دیدار آنها جنبه تشریفاتی دارد.

تیم ملی نیجریه در مسابقات جام جهانی 2014 برزیل با تیم‌های ایران، بوسنی و هرزگوین و آرژانتین همگروه است.

 

کد خبر 2193313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha