۱۹ آذر ۱۳۹۲، ۹:۴۴

رضايي در گفتگو با مهر:

افتخارات محمد بنا فراموش نشدنی است/ بابک به شرایط فعلی اشراف دارد

افتخارات محمد بنا فراموش نشدنی است/ بابک به شرایط فعلی اشراف دارد

نايب رئيس و سخنگوي فدراسيون كشتي گفت: در پي نشست مشترك و موفقيت آميز رسول خادم سرپرست فدراسيون كشتي و محمد بنا، وي پس جلسه شوراي فني به عنوان سرمربي تيم ملي كشتي فرنگی انتخاب شد.

عليرضا رضايي در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به انتخاب مجدد محمد بنا به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران خاطرنشان کرد: افتخارات محمد بنا با كسب سه مدال طلا در رقابت هاي المپيك فراموش نشدني است و وي كارنامه درخشاني در زمينه مربيگري دارد.

وي ادامه داد: پس از جلسه مشترك بين رسول خادم و محمد بنا با بررسي جوانب امر از جمله طرح فرآيند انتخاب تيم هاي ملي و مسابقات انتخابي در نهايت مقرر شد محمد بنا با توجه به زمان محدود تا جام جهاني روسيه برنامه هاي تيم ملي را اعلام كنند.

دارنده مدال نقره المپيك تصريح كرد: حسن بابك نیز از سوي شوراي فني تيم هاي ملي به عنوان مدير تيم هاي ملي انتخاب شده است. خوشبختانه وی و محمد بنا مدتي در كنار هم همكاري داشته اند و به خوبي  روحيات و سلايق هم آشنايي دارند و مطمئنا با هماهنگي هاي لازم كار را به نحوه مطلوبي پيش مي برند.

دارنده مدال برنز جهان خاطر نشان كرد: تمام تلاش دست اندركاران فدراسيون كشتي،‌ ايجاد يك بستر مناسب براي حفظ و ارتقاء جايگاه كشتي فرنگي و آزاد ايران است و مطمئنا با همراهي و همكاري تمامي جامعه بزرگ كشتي، اعضاي شوراي فني و تمامي دست اندركاران اين امر محقق مي شود.

وي در پايان افزود: انتخاب مدير تيم هاي ملي از اختيارات سرپرست فدراسيون كشتي است كه وی اين امر را به عهده شوراي فني تيم هاي ملي سپرد.

کد خبر 2192080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha