۲۰ آذر ۱۳۹۲، ۸:۳۸

در گفتگو با مهر عنوان شد:

فرصت زیادی تا جام جهانی نداریم/ از مربیان سازنده استفاده می‌کنیم

فرصت زیادی تا جام جهانی نداریم/ از مربیان سازنده استفاده می‌کنیم

سرپرست جدید تیم ملی کشتی فرنگی که همزمان با حضور محمد بنا به مسئولیت قبلی خود بازگشت، گفت: فرصت زیادی تا جام جهانی 2014 روسیه نداریم و باید از روز شنبه در تهران اردو بزنیم.

حسام‌الدین جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر، خصوص آخرین وضعیت تیم ملی کشتی فرنگی ایران ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد : پس از هماهنگی‌‍های لازم بین محمد بنا و فدراسیون کشتی، قرار شد تا اسامی اعضای جدید کادر فنی جهت ابلاغ به فدراسیون ارائه شود تا از روز شنبه نخستین اردوی آماده‌سازی را با دعوت از فرنگی کاران منتخب آغاز کنیم.

وی تصریح کرد: از امروز تنها 67 روز تا جام جهانی 2014 روسیه فرصت داریم و باید هرچه سریعتر برای آماده‌سازی ملی پوشان و اردونشینان اقدام کنیم. ما در این مدت سه اردوی آماده‌سازی 16 روزه برپا خواهیم کرد، همچنین قرار است در تورنمنت بین‌المللی وهبی امره ترکیه نیز حضور یابیم.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی افزود: تغییر و تحولات در کادر فنی تیم ملی باعث نمی‌شود که از مربیان سازنده بهره نبریم، در این زمینه در نظر داریم در طول برپایی اردوهای آماده‌سازی از برخی چهره‌های مطرح در عرصه سازنگی کشتی نیز استفاده کنیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: رسول جزینی، ایرج اسفندیاری‌فر و رشید محمدزاده از جمله نفراتی هستند که بزودی با ابلاغ رسمی به عنوان کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی معرفی می‌شوند.

جعفری در پایان گفت: به هر حال امیدواریم با در دست گرفتن سکان هدایت کشتی فرنگی توسط محمد بنا و همکارانش، دوباره شاهد افتخارآفرینی ایران عزیزمان در عرصه‌های بین‌المللی باشیم و صفحات تازه‌ای به تاریخ افتخارات ورزشی کشورمان اضافه کنیم.

کد خبر 2192570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha