۱۸ آذر ۱۳۹۲، ۱۶:۱۸

سردار سجادیان:

27 قاتل فراری پس از 24 سال در شیراز به دام افتادند

27 قاتل فراری پس از 24 سال در شیراز به دام افتادند

شیراز - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامي فارس از دستگيري 27 قاتل فراري که از 24 سال قبل تاكنون، پس از ارتكاب جرم متواري شده بودند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار  سیروس سجاديان در تشريح اين خبر گفت: يكي از عواما ايجاد امنيت، آسايش و آرامش شهروندان برخورد با مجرمان و دستگيري اين افراد است و بر همين اساس دستگيري مجرمان و قاتلان فراري به صورت جدي در دستور كار پليس فارس قرار دارد.

وي ادامه داد: طي يك سال گذشته ماموران انتظامي استان فارس موفق شدند 27 تن از محكومين به قصاص كه پس از ارتكاب قتل متواري شده بودند را دستگير و تحويل مراجع قضايي دهند.

فرمانده انتظامي فارس اظهار كرد: از 24 سال قبل (سال 1367) تا سال 1391 اين افراد مرتكب 35 فقره قتل شده و پس از ارتكاب جرم متواري كه با انجام اقدامات اطلاعاتي و عملياتي محل اختفاء آنها شناسايي و دستگير شدند.

سردار سجاديان افزود: 13 تن از اين افراد در سال گذشته و 14 تن در سال جاري در شهرستان هاي شيراز، كازرون، فسا، لارستان، پاسارگاد، سپيدان، كوارو لامرد، تهران، ‌اصفهان، ‌البرز، اردبيل، كرمان، لردگان و زنجان توسط پليس آگاهي استان فارس دستگير شده اند.

وي با بيان اينكه محل وقوع همه اين قتل ها در استان فارس بوده اضافه كرد: بيشترين وقوع اين قتل ها در شهرستان هاي شيراز (11 فقره)، كوار (سه فقره)، داراب،‌فسا، فيروزآباد و خرم بيد (دو فقره)، گراش، كازرون، قيروكارزين،‌لامرد و استهبان (يك فقره) بوده است.

فرمانده انتظامي فارس بارديگر با تاكيد براينكه استان فارس جايي براي مجرمان و قاتلان فراري نخواهد بود، به اينگونه افراد هشدار داد؛ براي بازگشت به آغوش جامعه، هرچه سريعتر خود را به مراكز انتظامي و مراجع قضايي معرفي تا از رأفت اسلامي برخوردار شوند در غير اين صورت توسط پليس دستگير و به دستگاه قضايي تحويل داده مي شوند.

 

کد خبر 2192127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha