۱۹ آذر ۱۳۹۲، ۱۸:۵۱

صالح پس از برتری برابر کاسپین:

از عملکرد بازیکنان استقلال راضی نیستیم/ اشک‌های کبه ما را ترساند

از عملکرد بازیکنان استقلال راضی نیستیم/ اشک‌های کبه ما را ترساند

مربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به اینکه متاسفانه در فوتبال ایران همچنان اسم تیم‌ها روی بازیکنان تاثیر می‌‎گذارد و همین موضوعی است که باعث شده بین فوتبال حرفه‌ای دنیا و فوتبال ایران فاصله بسیاری ایجاد شود، گفت: خودمان هم از این نوع بازی نفرات تیم راضی نیستم.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید صالح که پس از پیروزی استقلال برابر کاسپین قزوین و صعود تیمش به مرحله یک‌هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی، به جای امیر قلعه‌نویی در نشست خبری حضور یافته بود، ضمن بیان مطلب فوق گفت: در دور اول جام حذفی شاید اینگونه باشد که تیم‌هایی مانند استقلال وقتی برابر کاسپین قرار می‌گیرند، بازیکنان‌شان آنطور که باید با تمام توان به میدان نمی‌روند و همین مساله به تیم ضربه زد.

وی در ادامه افزود: متاسفانه در فوتبال ایران همچنان اسم تیم‌ها روی بازیکنان تاثیر می‌‎گذارد و همین موضوعی است که باعث شده بین فوتبال حرفه‌ای دنیا و فوتبال ایران فاصله بسیاری ایجاد شود. در مجموع اعتقاد دارم تیم باید عملکرد بهتری داشت و خودمان هم از این نوع بازی نفرات تیم راضی نیستیم.

مربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه رئال مادرید هم در مرحله نخست جام حذفی اسپانیا متوقف شد، افزود: تیم کاسپین برابر استقلال عملکرد خوبی داشت، آنها در وهله اول قصد داشتند، گل نخورند که تا پیش از گل اولادی به هدف‌شان رسیده بودند. در نیمه دوم بازی متعادل‌تر شد و ما باید بیش از این تلاش می‌کردیم زیرا انتظار بیشتری از استقلال وجود داشت.

وی با بیان اینکه از مصدومیت کبه ناراحت شده، در خصوص آخرین وضعیت مصدومیت این بازیکن اظهار کرد: او برای MRI به بیمارستان منتقل شده است. البته به نظر می‌رسد رباط داخلی زانویش پاره شده اما من که زانویش را دیدم، باید بگویم شرایط خوبی نداشت. هرچند در رختکن به ما گفتند مصدومیت کبه زیاد حاد نیست. ضمن اینکه وحشت او از مصدومیت و گریه‌‎ای که می‌کرد، ما را ترساند.

صالح با اشاره به اینکه همه گروه‌های لیگ قهرمانان آسیا سخت است، در مورد گروه استقلال در این مسابقات هم گفت: به علت اینکه استقلال به عنوان قهرمان وارد این رقابتها شد، از این شانس برخوردار بود که در گروهش قهرمان لیگ هیچ کشوری وجود نداشته باشد. شاید گروه‌مان معتدل‌تر از فصل گذشته بود زیرا فصل پیش که به عنوان قهرمان جام حذفی وارد این جام شدیم، گروه‌مان بسیار سخت بود.

کد خبر 2193056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha