۱۹ آذر ۱۳۹۲، ۱۸:۵۷

هافبک پیشین پرسپولیس مطرح کرد:

دو پیشنهاد جدی از تیم‌های بنفیکای "ب" و ستوبال پرتغال دارم

دو پیشنهاد جدی از تیم‌های بنفیکای "ب" و ستوبال پرتغال دارم

هافبک تهاجمی پیشین پرسپولیس با تاکید بر اینکه از تیم های بنفیکای ب و یک تیم لیگ برتری پرتغال پیشنهاد دارد از انتظار خود برای تصمیم گیری مدیران باشگاه بیرامار و مدیرعامل پرسپولیس در این خصوص خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، افشین اسماعیل‌زاده بازیکن پیشین پرسپولیس که به باشگاه بیرامار پرتغال پیوسته، در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس درباره عملکرد خود در رقابتهای لیگ دسته اول پرتغال ضمن بیان مطلب فوق گفت: از زمانی که به پرتغال آمده‌ام، تیم بیرامار 12 بازی انجام داده که من در 8 دیدار به میدان رفته‌ام که شامل 5 بار در لیگ دسته اول پرتغال، یک بازی در کوپا کاپ و یک دیدار نیز در جام حذفی است. در مجموع 8 بار در 3 جام مختلف به میدان رفته‌ام که در 4 بازی در ترکیب اصلی تیم بیرامار بودم و در 4 بازی در نیمه دوم فرصت بازی پیدا کرده‌ام.

وی تصریح کرد: تیم بیرامار که مالک آن آقای پیشیار است، از یک مربی پرتغالی به نام جورج برخوردار است. تیم ما با روش 1-3-2-4 بازی می‌کند که بنده در 8 دیداری که بازی کردم، به عنوان هافبک بازیساز و پشت مهاجم به میدان رفته‌ام. ضمن اینکه در این بازی‌ها دو پاس گل نیز داده‌ام. تیم ما در حال حاضر در بین 22 تیم لیگ دسته اول پرتغال در رده چهاردهم جدول رده‌بندی جای دارد و امیدواریم بتوانیم در ادامه رقابتها نتایج بهتری گرفته و به رده‌های بالاتر صعود کنیم.

هافبک پیشین پرسپولیس با اشاره به رقابتهای جام حذفی و کوپا کاپ پرتغال افزود: ما در 3 جام به میدان می‌رویم، در لیگ دسته اول پرتغال، جام حذفی و همچنین کوپا کاپ. رقابتهای کوپا کاپ بین تمامی تیم‌های باشگاهی پرتغال برگزار می‌شود. ابتدا تیم‌های لیگ دسته چهارم، دسته سوم، دسته دوم و دسته اول با همدیگر بازی می‌کنند و در نهایت نوبت رقابت به تیم‌های لیگ برتری می‌رسد.

وی در ادامه یادآور شد: این بازی‌ها به نوعی شبیه رقابت‌های جام حذفی است اما از اهمیت بالاتری برخوردار است. ما در جام کوپا کاپ هفته گذشته بازی داشتیم که 3 بر 2 به برتری رسیدیم و من هم در 45 دقیقه نیمه دوم به میدان رفتم.

اسماعیل‌زاده در این خصوص اضافه کرد: در جام حذفی نیز مقابل تیم لیگ برتری اوروکا بازی کردیم که به برتری 2 بر یک دست پیدا کردیم. خوشبختانه در این بازی که مورد توجه رسانه‌ها بود، به میدان رفتم و حالا این شانس را داریم که در مرحله بعدی جام حذفی با یکی از تیم های قدرتمند بنفیکا، پورتو یا اسپورتینگ لیسبون بازی کنیم و این فرصت خوبی است تا بتوانیم توانایی‌هایی خود را نشان دهیم.

وی در ادامه افزود: رقابتهای لیگ دسته اول پرتغال هفته آینده به دلیل تعطیلات کریسمس متوقف خواهد شد و ادامه مسابقات نیم فصل دوم از سر گرفته می‌شود. 7 بازی تا پایان نیم فصل اول باقی مانده و ما تقریبا هر سه چهار روز یک بار در یکی از 3 جام لیگ دسته اول، جام حذفی یا کوپا کاپ به میدان می‌رویم.

هافبک پیشین پرسپولیس که با پیراهن شماره 13 در تیم بیرامار بازی می‌کند، به واسطه عملکردی که داشته مورد توجه سایر تیم های پرتغالی قرار گرفته است. وی در این خصوص تاکید کرد: اینجا تلاش بسیار زیادی کردم تا بتوانم پاسخ اعتماد و محبت محمد رویانیان را بدهم. خیلی سعی کردم در تمرینات با جدیت کار کنم و از هیچ فرصتی برای پیشرفت غافل نباشم.

وی همچنین تاکید کرد: خوشبختانه در 8 دیداری که به میدان رفتم، عملکرد قابل قبولی داشتم تا جاییکه از تیم بنفیکا "ب" که در لیگ دسته اول پرتغال جزو تیم‌های بالای جدول است، پیشنهاد رسمی دریافت کرده‌ام. همچنین از تیم ستوبال پرتغال که در لیگ برتر از جایگاه خوبی برخوردار است، نیز پیشنهاد دارم و این پیشنهادات در رسانه‌های معتبر پرتغال به طور رسمی بازتاب پیدا کرده است.

اسماعیل‌زاده در ادامه یادآور شد: این دو تیم خواهان حضور من در تمریناتشان شده‌اند تا مربیان این دو تیم مطرح پرتغالی عملکردم را طی دو سه روز از نزدیک زیر نظر بگیرند. این موضوع را با مشیری مشاور روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس در میان گذاشته‌ام تا پس از مشورت محمد رویانیان با آقای پیشیار مالک ایرانی تیم بیرامار، درباره این پیشنهادات تصمیم‌گیری شود.

وی خاطرنشان کرد: تیم بنفیکا "ب" تیمی بسیار قوی و توانمند است و بازیکنانی که در رقابت های لیگ برتر در لیست 18 نفره تیم بنفیکا قرار نمی گیرند تعداد 5 الی 6 نفر آنان در لیگ دسته اول در تیم بنفیکا ب بازی می کنند.

هافبک تهاجمی پیشین پرسپولیس عنوان کرد: تیم بنفیکا "ب" بازیکنان خارجی زیادی دارد و هر هفته 5 - 6 بازیکن لیگ برتری بنفیکا این تیم را در رقابتهای دسته اول همراهی می‌کنند. اگر بتوانم نظر مساعد سرمربی تیم بنفیکا "ب" را جلب کنم، اتفاق مهمی در زندگی فوتبالی‌ام رخ خواهد داد. تیم ستوبال نیز در لیگ برتر پرتغال از جایگاه خوبی برخوردار است و دریافت پیشنهاد از این تیم برای حضور در تمرینات نیز برای بنده یک اتفاق مثبت به حساب می‌آید که می‌تواند در صورت توافق دو باشگاه پرسپولیس و بیرامار از این فرصت برای نشان دادن توانایی‌هایم به مربی تیم ستوبال استفاده کنم.

وی درباره حضور در تیم فوتبال امید و تیم ملی بزرگسالان هم اظهار کرد: زمانی که به پرتغال آمدم، تمام تمرکز و توجه‌ام روی این موضوع بود که بتوانم از فرصتی که رویانیان و باشگاه پرسپولیس برایم فراهم کرده‌اند، نهایت استفاده را ببرم و با عملکرد خوب در لیگ دسته اول پرتغال، زمینه‌ حضور سایر بازیکنانی ایرانی در لیگ پرتغال را فراهم کنم.

اسماعیل‌زاده در ادامه تاکید کرد: حقیقت این است که 8 بار در 3 جام مختلف به میدان رفته‌ام اما حضورم بازتابی در رسانه‌های ایرانی نداشته است. شاید مقصر خودم بوده‌ام که ارتباطی با رسانه‌ها نداشته‌ام اما امیدوارم که سرمربی تیم ملی نیم نگاهی نیز به عملکرد بنده داشته باشد، هرچند خوشحالم شانس حضور در تیم فوتبال امید و زیر 23 سال را دارم و مورد توجه آقای منصوریان قرار گرفته‌ام.

وی اذعان کرد: طی این مدت مسئولان باشگاه پرسپولیس بویژه مشاور مدیرعامل باشگاه در امور بین‌الملل پیگیر وضعیتم بود و حمایت‌های لازم را از من انجام داد. همچنین از توجه رویانیان به بازیکنان جوان بی‌نهایت سپاسگزارم و خوشحالم تیم پرسپولیس با صدرنشینی در نیم فصل اول رقابتهای لیگ برتر توانست موجب خوشحالی هواداران میلیونی باشگاه شود.

هافبک تهاجمی پیشین پرسپولیس در پایان گفت: امیدوارم پرسپولیس در نیم فصل دوم نیز نتایج خوبی بگیرد و من ایمان دارم با مدیریت و درایت علی دایی و همت بازیکنان تیم پرسپولیس امسال انتظارات هواداران  برآورده خواهد شد.

کد خبر 2193067

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha