۲۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۷:۰۰

خردبخش خبرداد:

برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن کریم کارکنان دستگاه قضایی استان کرمان

برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن کریم کارکنان دستگاه قضایی استان کرمان

کرمان - خبرگزاری مهر: مسئول امورفرهنگی دادگستری کل استان کرمان گفت: نخستین دوره مسابقات قرآن کریم دستگاه قضایی، مرحله استانی با حضور افراد برتر مرحله شهرستانی برگزار شد.

محمدمهدی خردبخش به خبرنگار مهر اظهارداشت: این دوره از مسابقات در چهارمرحله برگزار می شود که مرحله شهرستانی(مقدماتی) و مرحله استانی پشت سر گذاشته شد و مرحله سوم(منطقه ای) در دی ماه در یکی از استانهای جنوب شرق و مرحله چهارم آن(کشوری)در بهمن ماه سال جاری با حضور رئیس محترم قوه قضاییه و مسئولین مربوطه در تهران برگزار میگردد و برگزیدگان مرحله کشوری به مسابقات بین المللی معرفی خواهند شد.

وی افزود: بیش از پنجاه نفر از کارکنان در مرحله مقدماتی به رقابت پرداختند که در نهایت3نفر از کارکنان به مرحله منطقه ای راه پیداکردند،که در رشته ترتیل رسول نصری از شهرستان کرمان ، در رشته قرائت ، علی قطب الدینی از شهرستان کرمان و در رشته مفاهیم و تفسیر مهدی ضیاءالدینی از شهرستان زرند حائز رتبه شدند.

مسئول امورفرهنگی دادگستری کل استان کرمان بیان داشت: درجهت ایجاد انگیزه جهت انجام امورات فرهنگی به خصوص فریضه نماز از بین کارکنان دستگاه قضایی استان از 96 نفر از فعالان امرنماز تجلیل شد.

خردبخش افزود: در این رابطه از ائمه جماعات حوزه های قضایی ، قاریان ، موذنین ،معقبین ،مداحان ، رابطین امورفرهنگی و افرادی که در زمینه های مختلف با امور فرهنگی همکاری داشته اند از سوی رئیس کل محترم دادگستری تجلیل به عمل آمد.

وی ابراز امیدواری کرد: این امر موجب آن شود که کارکنان دستگاه قضایی استان مثل گذشته با انگیزه بیشتر در امور فرهنگی و مذهبی ایفا گر نفش باشند.

کد خبر 2194696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha