۲۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۷:۴۴

تکواندو انتخابی المپیک- منچستر

تاجیک و مردانی حدف شدند

تاجیک و مردانی حدف شدند

اولین مرحله از رقابتهای تکواندو انتخابی المپیک با شکست حسین تاجیک و سجاد مردانی در منچستر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از رقابتها با حضور 256 تکواندوکار برتر جهان در سالن مرکزی شهر منچستر در انگلستان جریان دارد که در روز نخست تکواندوکاران وزن 80+ کیلوگرم به دیدار رقبای خود رفتند و هر دو نماینده ایران با شکست مقابل رقبای خود از گردونه مسابقات کنار رفتند.

سجاد مردانی اولین تکواندوکار ایران بود که به میدان رفت. وی دور نخست "کریستوفر مویتلاند" از کاستاریکا را 3 بر یک شکست دهد و  در گام دوم مقابل "اندی ام بار" از فرانسه تن به شکست 10بر4 داد و حذف شد. حسین تاجیک دیگر نماینده سنگین وزن تکواندو در مصاف با "علی ساری" نایب قهرمان جهان از ترکیه در راند طلایی بازنده شد.

در ادامه این بازی‌ها فردا شنبه مسابقات اوزان 58- و 80- كيلوگرم برگزار می‌شود. در وزن 58- کیلو گرم هادی مستعان نایب قهرمان سال 2013 جهان در گام اول باید با احمد نبیل از اندونزی روبرو شود تا در مرحله بعدی با برنده مصر و استرالیا پیکار کند. ميثم باقری دارنده دو نشان برنز جهان در سال‌های 2009 و 2011 در همین گروه در مرحله نخست "بروکس دومینگ" از انگلیس را پیش رو دارد و در گام دوم باید با برنده "تائه مون چا" مرد طلایی وزن منهای 58 جهانی مکزیک و "اسکار لوئیس" از کلمبیا مبارزه کند.

در وزن 80- کیلوگرم فرزاد عبداللهی و عليرضا نصرآزادانی نمایندگان ایران هستند. نصر آزادانی با حسن نبیل از اردن مبارزاتش را شروع می کند. در مرحله دوم با برنده دیدار محمد لوتالو نفر سوم المپیک لندن از انگلیس و حریف چینی اش مسابقه خواهد داد. در گروه نصر، رامین عزیزف از آذربایجان، ریدوان از ترکیه و خوان سانچز پرتغالی حضور دارند. عبداللهی هم در ابتدا با سیدو گرانه از ساحل عاج دیدار می کند و در مرحله بعدی با برنده دیدار مکزیک و روسیه پیکار می کند.

این دوره از رقابتها تا روز یکشنبه در منچستر پیگیری خواهد شد.
 

کد خبر 2194706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha