۲۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۷:۲۹

هفته هجدهم لیگ برتر؛

توقف تراکتور مقابل ذوب‌آهن/ گل‌به‌خودی صدرنشینی را از شاگردان جلالی گرفت

توقف تراکتور مقابل ذوب‌آهن/ گل‌به‌خودی صدرنشینی را از شاگردان جلالی گرفت

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در حالیکه از ذوب‌آهن اصفهان پیش بود در آخرین لحظات با گل به خودی مدافعانش متوقف شد تا صدرنشینی را در لیگ برتر از دست بدهد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های تراکتورسازی تبریز و ذوب‌آهن اصفهان در آخرین دیدار هفته هجدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر رفتند. در این بازی که از ساعت 15:30 امروز جمعه در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار شد دو تیم به تساوی 2 بر 2 دست یافتند.

نیمه اول این دیدار دو گل داشت. ابتدا میلاد غریبی در دقیقه 16 با یک ضربه بغل پا و فنی دروازه تراکتورسازی را گشود ولی در دقیقه 36 حبیب گردانی کار را به تساوی کشاند تا در پایان این نیمه، دو تیم با تساوی به رختکن بروند.

در نیمه دوم بازی که در زیر بارش برف برگزار شد این تیم ذوب‌آهن بود که دو بار تیر دروازه تیم میزبان را به لرزه درآورد و در ضد حملات چندین بار دروازه تراکتورسازی را تهدید کرد با این حال با ورود علی کریمی و سعید دقیقی به میدان، این تراکتورسازی بود که زودتر به گل دوم رسید. در دقیقه 83 مهدی کیانی از روی ضربه پنالتی گل دوم تراکتورسازی را به ثمر رساند ولی در دقیقه 87 بازی دفع ناقص مدافعان تراکتورسازی از روی سر حامد لک به درون دروازه تراکتورسازی رفت تا یک گل به خودی کار را به تساوی بکشاند.

تراکتورسازی با این تساوی 33 امتیای شد ولی به خاطر تفاضل گل ضعیف‌تر نسبت به پرسپولیس در رده دوم جدول رده‌بندی ایستاد. تیم ذوب‌آهن هم با 15 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

کد خبر 2194709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha