۲۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۵:۴۶

هفته هجدهم لیگ برتر؛

پرسپولیس در نیمه نخست برابر مس پیروز شد

پرسپولیس در نیمه نخست برابر مس پیروز شد

دیدار تیم‌های فوتبال مس کرمان و پرسپولیس در پایان نیمه نخست در چارچوب هفته هجدهم رقابتهای لیگ برتر با برتری شاگردان دایی خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، روز دوم از هفته هجدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال با دیدار تیم های مس کرمان و پرسپولیس تهران ادامه یافت. در این بازی که از ساعت 15 امروز جمعه در ورزشگاه باهنر کرمان در حال برگزاری است تیم پرسپولیس در پایان نیمه نخست حریف خود را با دو گل شکست داد. محسن مسلمان(4) و مهرداد کفشگری(16) گل‌های تیم پرسپولیس را  به ثمر رساندند.

بازی دو تیم هنوز شکل واقعی خود را پیدا نکرده بود که پرسپولیس دروازه تیم مس را باز کرد. شیث رضایی بازیکن تازه وارد مس در جناح راست توپ را مقابل خلعتبری از دست داد تا او با یک پاس عرضی مسلمان را در موقعیت گلزنی قرار دهد. ضربه بغل پا و دقیق این بازیکن در دقیقه سوم پرسپولیس را پیش انداخت.

بازی دو تیم در میانه میدان حضور داشت که پرسپولیس بار دیگر به گل رسید. توپ برگشتی پشت محموطه جریمه تیم مس را مهرداد کفشگری با یک شوت سرضرب درون دروازه تیم مس قرار داد تا دومین شوک به شاگردان پرویز مظلومی وارد شود. این گل در دقیقه 16 به ثمر رسید.

بعد از این گل تیم مس بر بازی مسلط شد و تلاش کرد فاصله را کاهش دهد ولی بازیکنان این تیم نتوانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند تا این نیمه در نهایت با برتری دو بر صفر پرسپولیس خاتمه یابد.

کد خبر 2194627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha