۲۱ آذر ۱۳۹۲، ۱۸:۱۲

کرانچار در نشست خبری:

از عملکرد بازیکنان راضی هستم اما از نتیجه نه/ جهانبازی مبهم سوت زد!

از عملکرد بازیکنان راضی هستم اما از نتیجه نه/ جهانبازی مبهم سوت زد!

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: از عملکرد بازیکنان سپاهان در دیدار با گسترش‌فولاد تبریز راضی هستم اما از نتیجه نه.

به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو کرانچار عصر امروز در نشست خبری پس از تساوی سپاهان مقابل گسترش‌فولاد تبریز در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با بیان اینکه تیم سپاهان همچنان با مشکل گلزنی خود دست و پنجه نرم می‌کند، اظهار داشت: متاسفانه ما در این بازی مانند بازی‌های قبلی مشکل گلزنی داشتیم و این مسئله باعث شد به پیروزی نرسیم.

وی با بیان اینکه در نیم‌فصل دوم این مشکل در تمام بازی‌های ما وجود داشته تصریح کرد: به نظرم باید این مشکل را برطرف کنیم زیرا ما در این مسابقه به گل احتیاج داشتیم اما متاسفانه به این هدف خود نرسیدیم و باید بگویم که از از بازیکنان راضی هستم اما از نتیجه اصلاً راضی نیستم.

سرمربی سپاهان با اشاره به استفاده از هادی عقیلی در پست مهاجم بیان داشت: ما پیش از استفاده از عقیلی در پست حمله، راه‌های مختلفی برای رسیدن به گل را امتحان کردیم اما متاسفانه بازیکنان ما از این موقعیت‌ها استفاده نکردند زیرا تمرکز نداشتند بنابراین برای استفاده از قد و قامت عقیلی، وی را به حمله فرستادیم.

وی افزود: دیدید که بعد از حضور او در خط حمله، شرایط بهتر شد و با سانترها موقعیت کسب کرده اما متاسفانه از این موقعیت‌ها استفاده نکردیم.

کرانچار با بیان اینکه توجه خاصی به بازیکنان جوان دارم، در این باره گفت: من به جوانان اعتماد دارم و حضور علی کریمی در تیم سپاهان و استفاده از جهان‌عالیان و شریفی نیز به این دلیل است زیرا این بازیکنان آکادمی باشگاه محصول سپاهان هستند و ما از این بازیکنان جوان و جویای نام، در بازی با تراکتورسازی نیز استفاده می‌کنیم.

وی پیرامون قضاوت یدالله جهانبازی در این مسابقه خاطرنشان کرد: به نظر من جهانبازی در چند صحنه جهانبازی مبهم تصمیم‌گیری کرد زیرا در یک صحنه که خطا صورت گرفته بود، توپ را دراپ بال کرده و همه گفتند که این مسئله اشتباه بود.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه باید طراوت تیم را حفظ کنیم، گفت: تیم ما فشار زیادی تحمل کرده و ما باید شرایط تیم را برای بازی با تراکتورسازی بهتر کنیم و از هم‌اکنون به فکر بازی با تراکتورسازی تبریز هستیم.

وی اضافه کرد: به نظرم غیبت تماشاگران در بازی‌های سپاهان، عدم گلزنی بازیکنان ما در هفته‌های گذشته به شمار می‌شود.

 

 

کد خبر 2194323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha