۲۱ آذر ۱۳۹۲، ۱۸:۳۹

هادی عقیلی مطرح کرد:

سپاهان گروه سختی در آسیا دارد/ حرفی درباره تیم ملی ندارم

سپاهان گروه سختی در آسیا دارد/ حرفی درباره تیم ملی ندارم

اصفهان – خبرگزاری مهر: مدافع تیم سپاهان اصفهان گفت: سپاهان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در گروه سختی قرار گرفته و باید برای صعود از گروه خود، با تیم کاملی در مسابقات شرکت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی عقیلی عصر امروز پنجشنبه و پس از تساوی تیمش مقابل گسترش‌فولاد تبریز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: تیم ما در این بازی به دنبال کسب نتیجه بود اما نتوانستیم گل بزنیم و بازیکنان به اهداف خود در این مسابقه نرسیدند و گل نزدند.

وی با اشاره به دلایل عدم گلزنی بازیکنان تیمش در این مسابقه تصریح کرد: به هر حال همه در این زمینه مقصر هستند و نمی‌شود همه تقصیرها را بر گردن مهاجمان تیم انداخت اما قرار است در آینده یکی دو بازیکن خارجی به تیم اضافه شوند تا مشکلات تیم برطرف شود و با آمدن این بازیکنان و رفع مصدومیت محرم و سوکای، شرایط تیم بهتر می‌شود.

مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان بیان داشت: به نظر من تیم ما هنوز روی کاغذ شانس دارد اما باید در مسابقات آینده خود تلاش کرده و پیروزی را ازآن خود کند، هرچند که مدعیان در مسابقه فردای خود به پیروزی برسند، فاصله تیم‌ها زیاد شده و شرایط ما برای رسیدن به قهرمانی سخت می‌شود.

عقیلی با اشاره به گروه سپاهان در رقابت‌های آسیایی گفت: گروهمان سخت است اما حرف‌های زیادی برای گفتن داریم؛ در باشگاه‌های آسیا تیم‌های زیادی نیست و بازی‌ها در آنجا فرق می‌کند و ما نیز تجربه کافی را برای آسیا داریم بنابراین امیدواریم که نتایج خوب را در این بازی‌ها کسب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم که بازیکنانی که تا آن زمان گرفتند، آماده باشند و به ما کمک کنند و تیم ما کامل شوند و ما در باشگاه‌های آسیا با تیم کامل برویم.

مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پاسخ به سئوالی در مورد بازگشتش به تیم ملی گفت: در حال حاضر در باشگاه هستم و امیدوارم تیم ملی اردوهای خوبی را پشت‌سر بگذارد، بنابراین با توجه به اینکه در حال حاضر بازیکن تیم ملی نیستم، حرفی در این زمینه ندارم.

 

کد خبر 2194374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha