۲۱ آذر ۱۳۹۲، ۱۸:۲۶

خطیبی در نشست خبری:

حملات سپاهان را خنثی کردیم/ خوشحالم با امتیاز از اصفهان می‌رویم

حملات سپاهان را خنثی کردیم/ خوشحالم با امتیاز از اصفهان می‌رویم

اصفهان – خبرگزاری مهر: مربی تیم فوتبال گسترش‌فولاد تبریز گفت: تیم ما توانست در این بازی با عملکرد خوب بازیکنان خود حملات سپاهان را خنثی کرده و با امتیاز از اصفهان خارج شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین خطیبی عصر امروز در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با اشاره به شرایط تیم سپاهان و گسترش‌فولاد در این بازی اظهار داشت: به نظر من تیم گسترش‌فولاد در این مسابقه می‌توانست به پیروزی برسد زیرا فوتبال خوبی از خود ارائه کرده و بازیکنان ما در دیدار با سپاهان موقعیت‌های خوبی داشتند اما متاسفانه از موقعیت‌های خود استفاده نکردند.

وی با بیان اینکه سپاهان در نیمه دوم سپاهان با بازی مستقیم خود، گسترش‌فولاد را به عقب راند، افزود: ما می‌توانستیم در نیمه نخست گل بزنیم اما سپاهان نیز در نیمه دوم می‌توانست برنده شود و خوشحالم که با دوندگی بازیکنان توانستیم که با حداقل امتیاز زمین را ترک کنیم.

مربی تیم گسترش‌فولاد تبریز با بیان اینکه تمرکز بازیکنان در دفاع دلیل عدم گلزن سپاهان بود، تصریح کرد: ما با تمرکز خود و استفاده از یک مدافع اضافه، حملات سپاهان را خنثی کردیم و در روزی که سه بازیکن اصلی خودمان را نداشتیم، از این تیم امتیاز گرفتیم.

وی در مورد داوری این دیدار گفت: به نظر من داوری مسابقه خوب بود و مشکل خاصی نداشت اما لغزندگی زمین بازی کار او را دشوار کرده بود و نمی‌دانم که در زمین چه اتفاقی افتاد اما به نظر نمی‌رسید که دو صحنه‌ای که سپاهانی‌ها به آن اعتراض کردند، خطا باشد.

خطیبی با اشاره به مشکلات سپاهان در این مسابقه و مسابقات اخیر و دلیل عدم گلزنی این تیم ادامه داد: به نظر من مشکل اصلی سپاهان نداشتن یک مهاجم تمام کننده و شش دانگ بوده زیرا این تیم در ترکیب خود بازیکن گلزنی ندارند و مشکل این تیم، نبود بازیکنان گلزن به شمار می‌رود، هرچند که تیم سپاهان هنوز هم یک تیم مدعی است.

وی افزود: سپاهان تیمی است که خوب حمله می‌کند و بازیکنانی نظیر ابراهیمی و حاج‌صفی خیلی خوب به خط حمله اضافه شده و به آنها کمک می‌کنند اما این مسئله باعث عدم پوشش این تیم در ضد حملات می‌شود.

مربی تیم گسترش‌فولاد تبریز همچنین گفت: همین مسئله باعث می‌شود که بازیکنان دفاعشان نتواند جمع شود و ما در مسابقه امروز از این استفاده کردیم و توانستیم در نیمه نخست بهتر باشیم، هرچند که سپاهان در نیمه دوم شیوه بازی را تغییر داد و ما خود به خود عقب رفتیم.

 

کد خبر 2194324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha