۲۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۸:۲۳

فرکی:

بازی های خانگی آینده فولاد در الغدیر برگزار می شود

بازی های خانگی آینده فولاد در الغدیر برگزار می شود

اهواز – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: از هفته آینده بازی خانگی این تیم در ورزشگاه 50 هزار نفری الغدیر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرکی شامگاه جمعه در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر صبای قم اظهار کرد: تیم ما اکنون در شرایطی است که به سه امتیاز این بازی به شدت نیاز داشت و می دانستیم پیروزی برابر صبا کار آسانی نیست زیرا که تیم حریف در شرایط بحرانی قرار دارد.

وی افزود: هر دو تیم می دانستند که از این بازی چه می خواهند به همین دلیل تیم صبا یک بازی بسته را ارائه داد ولی با این وجود، بعد از گلی که زدیم فضا برای حمله ما بازتر شد.

سرمربی تیم فولاد خوزستان ادامه داد: نتایج شش هفته گذشته اخیر ما به گونه ای بود که در نیمی از بازی های خود مستحق پیروزی بودیم و همین امر باعث شد بازیکنان ما با استرس در این بازی کار کنند.

وی بیان کرد: سعی کردیم در بین دو نیمه بازی، به بازیکنان خود روحیه دهیم و از استرس آن ها بکاهیم و در این امر تا حدودی موفق بودیم.
فرکی بیان کرد: اخراج بازیکن حریف نیز در نیمه دوم تا حدودی کار ما را راحت تر کرد ولی بازهم استرس در بین بازیکنان احساس می شد.

وی اظهار کرد: تیم صبا در نیمه دوم بازی مستقیم را در دستور کار خود قرار داده بود و جا دارد از خط دفاعی خود به دلیل مهار بازیکنان حریف تشکر کنیم.
سرمربی تیم فولاد خوزستان ادامه داد: در بخش داوری ورود نمی کنیم ولی داور بازی اگر هم اشتباهی داشت به دلیل اعتراضات زیادی بود که بازیکنان و کادر فنی حریف می کردند و همین امر تمرکز او را برهم زده بود.

وی عنوان کرد: شاید اگر در ورزشگاه تماشاگران حضور داشتند تا این اندازه صدای اعتراضات به گوش داور نمی رسید ولی به عقیده من اشتباهات داوری تاثیرگذار نبود.

فرکی تصریح کرد: بعد از مشخص شدن قرعه کشی، تیم ما در گروهی قرار گرفت که از تیم الفتح تاکنون اسمی از آن نشنیده ام و از دو تیم دیگر تنها بنیادکار ازبکستان را می شناسمکه بازی کردن برابر این تیم بسیار مشکل است ولی اکنون بیشتر روی برنامه های خود تمرکز داریم.

سرمربی عنوان کرد: تمایل داشتیم در این هفته بازی ما در ورزشگاه الغدیر انجام شود ولی مشکل پخش تلویزیونی بود که در نهایت در ورزشگاه تختی بازی کردیم ولی از هفته های آینده آمادگی آن را داریم که در ورزشگاه 50 هزار نفری الغدیر بازی کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته هجدهم لیگ برتر باشگاه های کشور، امروز جمعه بازی دو تیم فولاد خوزستان و صبای قم برگزار و به پیروزی دو بر صفر فولاد منجر شد. این بازی بدون حضور تماشاگران برگزار شد.
 

کد خبر 2194723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha