۲۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۹:۴۶

مهرداد جماعتی:

صبا برابر فولاد حرفی برای گفتن نداشت/ امیدوارم دیگر محروم نشویم

صبا برابر فولاد حرفی برای گفتن نداشت/ امیدوارم دیگر محروم نشویم

اهواز - خبرگزاری مهر: بازیکن تیم فولاد خوزستان گفت: تیم حریف در این بازی برابر ما حرفی برای گفتن نداشت و ما اگر قدر موقعیت ها را می دانستیم می توانستیم گل های بیشتری را به ثمر برسانیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد جماعتی عصر جمعه پس از بازی تیمش برابر تیم صبای قم اظهار کرد: تیم ما در نیمه نخست بازی کاملا برتر از حریف بود و موقعیت های زیادی را برای گلزنی روی دروازه حریف ایجاد کردیم.

وی افزود: تیم حریف در این بازی برابر ما حرفی برای گفتن نداشت و ما اگر قدر موقعیت ها را می دانستیم می توانستیم گل های بیشتری را به ثمر
برسانیم.

بازیکن تیم فولاد خوزستان ادامه داد: متاسفانه در این بازی از داشتن هوادار محروم بودیم و تا حدودی انگیزه ما پایین آمده بود ولی امیدواریم دیگر شاهد صحنه هایی نباشیم که منجر به محرومیت تیم ما شود.

وی بیان کرد: تیم صبای قم برای رهایی از انتهای جدول به شدت به این سه امتیاز نیاز داشت ولی تیم ما نیز برای عقب نماندن از تیم های بالای جدول تنها به سه امتیاز بازی فکر م کرد.

جماعتی  تصریح کرد: تیم ما با این پیروزی روحیه بخش درادامه مسابقات با شرایط بهتری کار می کند و در هفته های آینده می توانیم امتیازات از دست رفته را جبران کرده و جایگاه خود را ارتقا دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته هجدهم لیگ برتر باشگاه های کشور، امروز جمعه بازی دو تیم فولاد خوزستان و صبای قم برگزار و به پیروزی دو بر صفر فولاد منجر شد. این بازی بدون حضور تماشاگران برگزار شد.
 

کد خبر 2194743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha