۲۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۹:۲۸

عبدالله کرمی:

فولاد به صدر بازمی گردد/ برای سه امتیاز به رشت می رویم

فولاد به صدر بازمی گردد/ برای سه امتیاز به رشت می رویم

اهواز - خبرگزاری مهر: بازیکن تیم فولاد خوزستان گفت: امیدواریم روند پیروزی های فولاد ادامه پیدا کند تا با جبران امتیازات از دست رفته بازهم به صدر جدول بازگردم.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله کرمی شامگاه جمعه پس از پیروزی تیمش برابر تیم صبای قم اظهار کرد: تیم ما هفته ها طعم پیروزی را نچشیده و این شرایط را برای ما خیلی سخت کرده بود و نبود تماشاگران نیز کار ما را دشوارتر کرد.

وی افزود: تبم ما در این بازی با وجود استرسی که داشت به خوبی توانست بر بازی مسلط شود و با نتیجه خوبی میهمان خود را شکست دهیم.

بازیکن تیم فولاد خوزستان ادامه داد: امیدواریم همین روند را بتوانیم در ادامه نیز داشته باشیم تا با جبران امتیازات از دست رفته بازهم به صدر جدول بازگردم.

وی بیان کرد: تیم ما در نیم فصل دوم در خط دفاع منسجم تر شده است و همین امر باعث شده بتوانیم دروازه خود را بسته نگه داریم.

کرمی در خصوص بازی هفته آینده تیمش برابر داماش گفت: تیم داماش هواداران خوبی دارد که بدون شک این تیم برای کسب سه امتیاز به میدان می آید ولی تیم ما نیز برای سه امتیاز به میدان می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته هجدهم لیگ برتر باشگاه های کشور، امروز جمعه بازی دو تیم فولاد خوزستان و صبای قم برگزار و به پیروزی دو بر صفر فولاد منجر شد. این بازی بدون حضور تماشاگران برگزار شد.
 

کد خبر 2194739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha