۲۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۸:۴۶

مرفاوی:

پیروزی را به فولاد تقدیم کردیم/ داوری ها در حد لیگ برتر نیست

پیروزی را به فولاد تقدیم کردیم/ داوری ها در حد لیگ برتر نیست

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: با وجود اینکه در برابر فولاد به پیروزی نیاز داشتیم ولی با دست خودمان برد را به آنها تقدیم کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالصمد مرفاوی شامگاه جمعه در نشست خبری بعد از پایان بازی تیمش با فولاد خوزستان اظهار کرد: شروع خوبی داشتیم و حدود 25 دقیقه منظم و اصولی بازی کردیم ولی اشتباه ما در زمین باعث شد روی یک ضد حمله گل بخوریم و به عقیده من اشتباه بازیکن ما باعث دریافت این گل بود.

وی افزود: در نیمه دوم، داور یکی از بازیکنان ما را از زمین اخراج کرد و همین امر باعث شد تدابیری که برای نیمه دوم اندیشیده بودیم برهم بخورد.

سرمربی صبای قم بیان کرد: تیم فولاد بعد از اخراج بازیکن ما بهتر توانست موقعیت ایجاد کند و ما نتوانستیم در بخش حمله خوب کار کنیم و روی یک اشتباه دیگر گل دوم را نیز دریافت کردیم.

مرفاوی بیان کرد: اگر چه تیم فولاد به این برد احتیاج داشت ولی تیم ما این پیروزی را به فولاد تقدیم کرد و اگر بازیکن ما اشتباه نمی کرد و توپ را به حریف نمی داد آنها به گل نمی رسیدند.

مرفاوی تصریح کرد: من یک زمانی می گفتم دایی ممکن است اشتباه کند که درباره داوری حرف می زند ولی اکنون مطمئن شدم که داوری ها در حد لیگ برتر نیستند.

وی اظهار کرد: داور هرگونه که دوست داشت سوت زد و شاید اگر در ورزشگاه تماشاگر حضور داشت داور با خیال راحت سوت نمی زد.

سرمربی صبای قم گفت: با اینکه این چند هفته نتایج خوبی را نگرفته ایم ولی همچنان تلاش می کنیم تا خود را از انتهای جدول فاصله بدهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته هجدهم لیگ برتر باشگاه های کشور، امروز جمعه بازی دو تیم فولاد خوزستان و صبای قم برگزار و به پیروزی دو بر صفر فولاد منجر شد. این بازی بدون حضور تماشاگران برگزار شد.
 

کد خبر 2194728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha