۲۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۹:۲۴

حاشیه های بازی فولاد - صبا/

ورزشگاه تختی اهواز باز هم خالی از تماشاگر بود/ بازگشت مجدد افشین به فولاد

ورزشگاه تختی اهواز باز هم خالی از تماشاگر بود/ بازگشت مجدد افشین به فولاد

اهواز - خبرگزاری مهر: بازی دو تیم فولاد خوزستان و صبای قم در حالی در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد که برای دو بازی متوالی این ورزشگاه خالی از تماشاگر بود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فولاد خوزستان و صبای قم عصر جمعه در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر کشور در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم رفتند که این بار نیز تماشاگران خوزستانی به دلیل تخلف در بازی خانگی دوهفته گذشته فولاد و مصدوم کردن محسن قهرمانی از تماشای این بازی محروم بودند.

این در حالی بود که بازی هفته قبل استقلال خوزستان دیگر نماینده استان در لیگ برتر نیز بدون حضور تماشاگران برگزار تا این ورزشگاه برای دومین بازی متوالی، شاهد حضور هیچ هواداری نباشد.

پیش از بازی رضا عنایتی بازیکن باتجربه تیم صبای قم به نشانه احترام به سمت کادر فنی تیم فولاد خوزستان رفت و از آنها برای حضور در میدان رخصت گرفت.

قضاوت این دیدار به عهده موعود بنیادی فر بود. مصطفی فرهانی و جلیل شعرانی نیز او را در امر این قضاوت همراهی کردند.

در دقیقه 20 بازی حسن جعفری بازیکن تیم فولاد خوزستان به دلیل مصدومیت شدید، کادر فنی فولاد را با یک تعویض اجباری مواجه کرد و به جای این بازیکن امید خالدی وارد میدان شد.

گل اول تیم فولاد خوزستان روی یک ضد حمله توسط بختیار رحمانی در دقیقه 28 بازی به ثمر رسید و گل دوم نیز در دقیقه 94 بازی توسط امید خالدی برای فولادی ها به ثمر رسید.

در این بازی، مهدی مومنی، روزبه چشمی و رضا عنایتی از تیم صبای قم از داور میدان کارت زرد و اکبر صادقی از این تیم با دو کارت زرد متوالی از زمین اخراج شد. از تیم فولاد خوزستان نیز مهرداد جماعتی کارت زرد دریافت کرد.

در دقیقه 65 بازی اکبر صادقی بازیکن تیم صبای قم به دلیل خطایی که مرتکب شد از سوی داور با کارت زرد جریمه شد ولی اعتراض شدید او به تصمیم داور باعث شد داور میدان با کارت زرد دوم او را از زمین بازی اخراج کند که این امر اعتراض شدید کادر فنی تیم صبا را به دنبال داشت و چند دقیقه ای بازی به تاخیر افتاد.

آرش افشین نیز تا اواخر بازی برای تیم فولاد روی نیمکت بود تا در نهایت با تصمیم فرکی چند دقیقه ای را برای تیمش بازی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته هجدهم لیگ برتر باشگاه های کشور، امروز جمعه بازی دو تیم فولاد خوزستان و صبای قم برگزار و به پیروزی دو بر صفر فولاد منجر شد. این بازی بدون حضور تماشاگران برگزار شد.

کد خبر 2194738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha