۲۴ آذر ۱۳۹۲، ۱۴:۰۴

کی‌روش در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

تعجب بلاتر از حضور تماشاگران در دربی/ ایران کشوری جعلی در فوتبال نیست

تعجب بلاتر از حضور تماشاگران در دربی/ ایران کشوری جعلی در فوتبال نیست

سرمربی تیم ملی ایران اعلام کرد باید خبرنگاران به برزیل آمده و در آنجا در مورد ایران، شیراز، اصفهان و تخت جمشید به همه جهانیان توضیح دهند. وی همچنین گفت: بلاتر این موضوع را باور نداشت که تماشاگران ایرانی شب قبل از دیدار استقلال و پرسپولیس پشت درهای ورزشگاه آزادی می‌خوابند و پس از شنیدن آن تعجب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، کارلوس کی‌روش پس از نشست خبری امروز یکشنبه خود، در بیرون محل برگزاری نشست هم دقایقی با خبرنگاران صحبت کرد و در مورد مشکلات حضور خبرنگاران در برزیل ضمن بیان مطلب فوق گفت:برای فیفا خیلی مهم است که خبرنگاران زیادی در سالن‌های نشست خبری مسابقات جام جهانی حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: شما در آنجا باید حضور داشته باشید و بگوئید از کدام کشور آمده‌اید. همچنین اعلام کنید از کشوری آمده‌اید که برای یک بازی آن 100 هزار تماشاگر به ورزشگاه آمده و فوتبال در خون ایرانی‌ها است. ایران کشوری جعلی در فوتبال نیست که من در برزیل این موضوع را به خبرنگاران برزیلی گوشزد کرده بودم.

سرمربی تیم ملی ایران در مورد شوخی‌اش با سب بلاتر در ایران اشاره کرد و یادآور شد: من به بلاتر گفتم اگر می‌خواهید دربی استقلال و پرسپولیس را ببینید باید از 2 روز قبل برنامه داشته باشید زیرا مردم از شب قبل این مسابقه به ورزشگاه رفته و کنار درهای آن می‌خوابند. بلاتر از این مسئله تعجب کرد، این موضوع را باور نداشت و به من گفت: "مگر می‌شود چنین موضوعی وجود داشته باشد."

وی پیشنهاد داد اسپانسری از حضور رسانه‌ها در برزیل حمایت کنند و عنوان کرد: خبرنگاران ایرانی باید در برزیل حضور داشته باشند تا در مورد شیراز، اصفهان و تخت جمشید به همه جهانیان توضیح دهند زیرا آنها از تاریخ ایران می‌پرسند و این خبرنگاران هستند که می‌توانند ایران را به دنیا معرفی کنند.

کی‌روش همچنین گفت: البته سفر به برزیل هم چندان آسان نیست زیرا باید چندین پرواز عوض کرد تا به این کشور برسید.

کد خبر 2195975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha