۲۵ آذر ۱۳۹۲، ۱۵:۳۵

عضو هیات مدیره پرسپولیس خبر داد:

اختلاف نظر در هیات مدیره طبیعی است/ دلیلی بر تغییر وجود ندارد

اختلاف نظر در هیات مدیره طبیعی است/ دلیلی بر تغییر وجود ندارد

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه امروز یکی از بهترین جلسات هیات مدیره برگزار شد، گفت: اختلاف نظر در یک هیات مدیره امری طبیعی است ولی حساسیتی که نزد افکار عمومی نسبت به پرسپولیس وجود دارد، باعث می‌شود گاهی مسائل به گونه نامطلوبی جلوه کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جمشیدی در پایان جلسه امروز هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: جلسه خیلی خوبی داشتیم. من فکر می‌کنم در مدت فعالیت این هیات مدیره، این نشست از بهترین جلسات ما بود زیرا بسیاری از مسائل و گله‌ها مطرح شد. همچنین اعضای هیات مدیره و مدیرعامل حرف‌ها و نقطه نظرات خود را مطرح کردند که این مساله کمک کرد، سوءتفاهم‌های پیش آمده حل و فصل شود.

وی اضافه کرد: البته اختلاف نظر در یک هیات مدیره امری طبیعی است ولی حساسیتی که نزد افکار عمومی نسبت به پرسپولیس وجود دارد، باعث می‌شود گاهی مسائل به گونه نامطلوبی جلوه کند که خوشبختانه با نشست امروز این موارد نیز حل شد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: خوشحالیم تیم فوتبال پرسپولیس این روزها با عملکرد عالی خود رضایت هواداران را جلب کرده است. بازتاب نامناسب مسائل داخلی هیات مدیره می‌توانست از این جهت لطماتی را وارد کند، به همین منظور جلسه امروز تشکیل شد و خوشحالم بگویم با رفع سوءتفاهم ها و دستیابی به نقطه نظرات مشترک آینده پرسپولیس، را بسیار خوب می‌بینیم.

وی که با سایت پرسپولیس گفتگو می‌کرد، ادامه داد: امیدواریم با تیمی که با تدبیر و درایت علی دایی و اقدامات مدیرعامل بسته شده است تا دستیابی به قهرمانی لیگ، به صدرنشینی‌اش ادامه دهد. اعتقاد من و سایر اعضای هیات مدیره این است که ما تیمی در قواره قهرمانی آسیا در اختیار داریم.

جمشیدی با اشاره به اینکه پاره ای از مسائل مربوط به باشگاه مربوط به خارج از مجموعه می‌شود، خاطرنشان کرد: مشکلات و تنگناهای زیادی وجود دارد. ما در وهله اول به این فکر می‌کنیم که باید تمام اقدامات لازم را در حد توان خود برای حل آنها انجام دهیم. هیچ هیات مدیره‌ای دوست ندارد برای جایی‌که تصمیم سازی می‌کند، مشکل حاشیه‌ای به وجود بیاید ولی بعضی از مسائل اجتناب ناپذیر هستند.

وی در ادامه تصریح مرد: مسائلی بیرونی وجود دارد که از قدرت باشگاه خارج است و حل آنها عزمی همه جانبه از سوی همه نهادها را طلب می‌کند. در حال حاضر مشکلات مالی وجود دارد و حاشیه‌هایی هم برای تیم ایجاد می‌شود که با درایت قابل حل خواهند بود.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره شایعاتی که پیرامون تغییرات مدیریتی در پرسپولیس مطرح می‌شود، افزود: استعفای رویانیان مربوط به زمانی می‌شد که از پرسپولیس کسر امتیاز شد که هیات مدیره هم با آن مخالفت کرد. این موضوع را باید به کلی فراموش کرد زیرا کسی که پرسپولیس را دوست دارد، نباید وارد این مسائل بشود. وقتی تیم نتیجه گرفته یعنی مدیریت، کادر فنی و بازیکنان خوب عمل کرده‌اند، پس دلیلی برای رفتن یا تغییر آن وجود ندارد.

وی همچنین درباره صحبت‌هایی که در خصوص تغییر احتمالی هیات مدیره با توجه به تغییر وزیر ورزش مطرح می‌شود، یادآور شد: این حق طبیعی وزارتخانه است که هر زمان اراده کرد، ترکیب هیات مدیره را تغییر دهد و هیچ حرفی در این ارتباط وجود ندارد. البته تا این لحظه هیچ صحبتی با ما انجام نشده و هر آنچه وجود دارد، شایعاتی بوده که در محافل خبری مطرح شده است. به هر حال هرچه یک مجموعه بزرگتر باشد شایعات و حاشیه‌های اطراف آن نیز بیشتر است.

جمشیدی همچنین گفت: در حال حاضر منتظر هستیم وزیر وقتی را تنظیم و معین کنند تا نشستی با اعضای هیات مدیره و مدیرعامل داشته باشند، به این ترتیب می‌توانیم مشکلات موجود را مطرح و برای پیدا کردن راه حل بحث و بررسی کنیم و هم از نقطه نظرات ایشان مطلع خواهیم شد تا ببینیم چه مواردی در دستور کار وزارت ورزش قرار دارد تا بر اساس آن برنامه‌ریزی و حرکت کنیم.
 

کد خبر 2196879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha