۲۵ آذر ۱۳۹۲، ۱۵:۴۵

رئیس هیات مدیره پرسپولیس:

برای اجرای برنامه‌ها نیاز به حمایت داریم/ اقدامات رویانیان تائید شد

برای اجرای برنامه‌ها نیاز به حمایت داریم/ اقدامات رویانیان تائید شد

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه هیات مدیره و مدیرعامل اگر با یکدیگر بحثی هم داشته باشند جز به عشق پرسپولیس نیست، گفت: برای حل جدی مشکلات، طرح و برنامه داریم ولی برای اجرای این طرح و برنامه‌ها به همراهی مسئولان امر نیاز خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق اکبری در خصوص نشست امروز هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، ضمن بیان مطلب فوق گفت: باشگاه پرسپولیس هواداران پرشماری در ایران و خارج از کشور دارد. ما همه به این مساله واقف هستیم و می‌دانیم چه مسئولیت سنگینی بر عهده تک تک ما قرار دارد. کوچکترین موضوع در باشگاه پرطرفدار پرسپولیس می‌تواند به حاشیه‌ها و شایعات بسیاری منجر شود و باعث نگرانی هواداران شود اما هواداران اطمینان داشته باشند هیات مدیره و مدیرعامل اگر با یکدیگر بحثی هم داشته باشند جز به عشق پرسپولیس نیست.

وی ادامه داد: اختلاف در دیدگاه‌ها و نقطه نظرات یک امر طبیعی در هر هیات مدیره‌ است. حضور اعضای مختلف با هدف جمع شدن افکار گوناگون صورت می‌گیرد و این به معنای اختلاف در اصول نیست. اصل حاکم بر مجموعه مدیریتی پرسپوبلیس تلاش برای رساندن این باشگاه به نقطه‌ای است که در شان سابقه و طرفداران پر شمار آن باشد. این هدف مشترک همه ما است. اختلاف نظرها هم با گفتگو و نشست به نتیجه و تصمیمات مشترک می‌رسد.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه امروز یکی از بهترین جلسات هیات مدیره برگزار شد، افزود: محمد رویانیان در این مدت تلاش‌های بسیار خوبی را انجام داده‌اند. نتیجه کار مدیریت، کادر فنی و بازیکنان، روند روبه رشدی است که در تیم شاهد هستیم.

وی که با سایت باشگاه پرسپولیس صحبت می‌کرد، یادآور شد: حالا پرسپولیس هم نتیجه می‌گیرد و هم خوب بازی می‌کند و توانسته‌ایم دل هواداران را شاد کنیم. به طور قطع انتظاری که از مدیر عامل، همه اعضای هیات مدیره و تمام بخش‌های مرتبط وجود دارد، این است که به ادامه این روند موفقیت‌آمیز کمک کنند و تلاش‌ها بر اساس یک نظم هدفمند ادامه داشته باشد.

اکبری با اشاره به مباحثی که طی روزهای گذشته درباره مسائل مدیریتی پرسپولیس مطرح بوده، تصریح کرد: امروز همه مباحث در فضایی صمیمی و کاملا شفاف از سوی مدیر عامل، پروین، جمشیدی، نامی و بنده مطرح شد. درباره ابهاماتی که وجود داشت صحبت کردیم که منجر به برطرف کردن آنها شد.

وی یادآور شد: اقداماتی از سوی مدیر عامل در راستای انسجام و شکل‌گیری باشگاه مطابق شان نام پرسپولیس صورت گرفته و مورد حمایت قرار گرفت و اعضا به صورت متفق‌القول بر تداوم این روند تاکید کردند. فضای همدلی که در پایان جلسه حاکم بود نشان می‌داد که همه عزیزان غیر از اعتلای نام پرسپولیس، دغدغه دیگری ندارند.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: مدیر عامل و هیات مدیره برای حل مشکلات پیش روی باشگاه و تیم تمام تلاش خود را خواهند کرد اما پرسپولیس با 30 میلیون هوادار به حمایت بخش‌های مختلف نیاز دارد. ما برای حل جدی مشکلات، طرح و برنامه داریم ولی برای اجرای این طرح و برنامه‌ها که منجر به یک حرکت نوین در حرفه‌ای‌سازی ورزش خواهد شد به همراهی مسئولان امر نیاز خواهیم داشت.

 

کد خبر 2196894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha