۲۶ آذر ۱۳۹۲، ۸:۳۱

با امضای نمایندگان نیروی دریایی؛

سهام ملوان بطور کامل واگذار شد/ دو مدیرعامل در هیات مدیره جدید

سهام ملوان بطور کامل واگذار شد/ دو مدیرعامل در هیات مدیره جدید

نمایندگان نیروی دریایی با حضور در دفترخانه‌ای در شهرستان انزلی، 28 درصد از سهام باقیمانده را به سیروس محجوب واگذار کردند تا 70 درصد از سهام باشگاه ملوان بصورت رسمی به مالک جدید منتقل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از اینکه حسین هدایتی از مالکیت باشگاه ملوان بندرانزلی انصراف داد، سهام 70 درصدی این باشگاه که در اختیارش بود را بصورت امانت به 5 عضو هیات مدیره یعنی سعادتمند داودی فرماندار شهرستان بندرانزلی، محمدرضا بدیعی‌فر، محمود آذرگون رئیس تربیت بدنی ارتش، خرداد حکیمی فرمانده پیشین ناوگان شمال و صادق درودگر مدیرعامل ملوان واگذار کرد.

پس از اینکه سیروس محجوب درخواست خود را برای خرید این 70 درصد از سهام باشگاه مطرح کرد، طی روزهای گذشته سعادتمند داودی، محمدرضا بدیعی‌فر و صادق درودگر مدیرعامل ملوان با حضور در دفتر خانه شماره 54 شهرستان بندرانزلی، سهامی که به نامشان بود، را به مالک جدید باشگاه واگذار کردند.

در این شرایط روز دوشنبه هم محمود آذرگون و فرمانده پیشین ناوگان شمال، با حضور در این دفترخانه دو بخش 14 درصدی دیگر از این سهام را به نام سیروس محجوب کردند تا این فرد به عنوان مالک جدید باشگاه ملوان انتخاب شود. البته خود محجوب هم پای برگه واگذاری 70 درصد از سهام باشگاه ملوان را امضا کرد تا این انتقال بصورت رسمی انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از واگذاری کامل سهام به مالک جدید باشگاه ملوان، اکبر غمخوار مدیرعامل پیشین پرسپولیس، ناصر شهسواری مدیرعامل پیشین پیکان و تهرانی مقدم به عنوان اعضای جدید انتخاب شدند که به همراه سعادتمند داودی رئیس شورای شهرستان بندرانزلی، محمدرضا بدیعی‌فر فرماندار بندرانزلی، محمود آذرگون رئیس تربیت بدنی ارتش و افشین رضایی حداد فرمانده ناوگان شمال اعضای جدید هیات مدیره ملوان را تشکیل می‌دهند.

قرار است طی روزهای آینده نخستین نشست هیات مدیره باشگاه ملوان بندرانزلی برگزار شده و حاضران در خصوص مدیرعامل این باشگاه به بحث و تبادل نظر بپردازند. در حال حاضر اکبر غمخوار به عنوان رئیس هیات مدیره انتخاب شده است.

درحال حاضر 70 درصد سهام باشگاه ملوان در اختیار سیروس محجوب قرار گرفته اما 30 درصد دیگر در اختیار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

کد خبر 2197071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha