۲۷ آذر ۱۳۹۲، ۰:۱۱

جعفری در گفتگو با مهر:

داوران از نجابت ما سوء‌استفاده می‌کنند/ با چنگ و دندان فجر را نگه می‌داریم

داوران از نجابت ما سوء‌استفاده می‌کنند/ با چنگ و دندان فجر را نگه می‌داریم

مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی شیراز می‌گوید داوران لیگ از نجابت این تیم سوء استفاده کرده‌اند و به همین دلیل اشتباهات داوری باعث کسر حداقل 10 امتیاز از زردپوشان شیرازی شده است.

جعفر جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین شرایط تیم فجر بعد از شکست مقابل استقلال اظهار داشت: بازی خوبی برابر استقلال انجام دادیم و به هیچ وجه مستحق باخت نبودیم. همانطور که در برنامه نود هم ثابت شد، داور دو پنالتی به سود ما نگرفت؛ درست مثل اتفاقی که در بازی با داماش و نفت هم رخ داده بود.

وی افزود: تفاوت ما با سایر تیم‌ها این است که اهل شلوغ کاری نیستیم. 10 تا 12 امتیاز به خاطر اشتباهات داوری از ما کسر شده ولی چیزی نگفته‌ایم. با این حال از این به بعد ما هم فریاد می‌زنیم. داوران از نجابت ما سوء استفاده می‌کنند. ببینید به خاطر این اشتباهات چه بلایی سر ما آمده است.

مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی در پاسخ به سئوالی مبنی بر نتایج ضعیف این تیم تاکید کرد: ما 10 باخت داریم. در پنج مسابقه اخیر فقط یک امتیاز کسب کرده‌ایم. مشخص است که نتایج ما ضعیف بوده و نیازی به توضیح نیست. با این حال ما در بازی با فولاد و استقلال امیدوارکننده ظاهر شدیم و به نظرم شکل تیمی بهتر شده است.

جعفری در ادامه یادآور شد: ناکامی تیم ما علت‌های مختلفی دارد. ما در پنج بازی اول لیگ قرعه سختی داشتیم. همچنین باید بعضی از مسائل فنی در نیم فصل و مصدومیت بازیکنان را هم به آن اضافه کرد. دیگر چاره‌ای نداریم که حداقل در مسابقات خانگی پیروز شویم.

وی در پاسخ به این سئوال که "آیا تیم فجر را یکی از کاندیدای سقوط به لیگ دسته اول می‌داند یا خیر"؟ گفت: ما به تیم امیدواریم. چشم امید همه مردم فارس به این تیم است. به خاطر مسائلی که درون استان اتفاق افتاده، ما در هیچ رشته‌ ورزشی در سطح اول کشور تیم نداریم. اگر بخواهد تیم فجر هم سقوط کند که مردم استان فارس ضربه روحی می‌خورند.

جعفری افزود: مسئولان گذشته استان هیچ توجهی به تیم ما نداشتند. ما مشکلات زیادی داشتیم ولی حالا هم پای تیم ایستاده‌ایم و با چنگ و دندان آن را در لیگ نگه می‌داریم تا روسیاهی به زغال بماند.

مدیرعامل باشگاه فجر در پایان در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال تغییر محمود یاوری سرمربی این تیم در صورت تداوم ناکامی‌ها، گفت: کادر فنی هرچه در توان دارد برای موفقیت تیم می‌گذارد. باید ببینیم خدا چه می‌خواهد. ضمن اینکه من تصمیم گیرنده نیستم و هیات مدیره درباره این مسائل نظر می‌دهد. همانطور که گفتم باید منتظر آینده بود ولی تا الان حتی قصد و نیتی برای تغییر کادر فنی نداشته‌ایم.

کد خبر 2197400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha