۲۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۹:۳۶

هفته هجدهم لیگ برتر؛

اظهار نظر بازیکنان استقلال پس از پیروزی مقابل فجرسپاسی شیراز

اظهار نظر بازیکنان استقلال پس از پیروزی مقابل فجرسپاسی شیراز

بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران بعد از دیدار مقابل فجرسپاسی شیراز تاکید کردند کسب امتیاز در این مسابقه به سختی حاصل آمد و آبی‌ها باید در بازی‌های آینده کیفیت بهتری از خود به نمایش بگذارند.

به گزارش خبرنگار مهر، بازیکنان تیم فوتبال استقلال بعد از دیدار عصر امروز شنبه این تیم مقابل فجر سپاسی شیراز که با برتری یک بر صفر آبی ها همراه بود در جمع خبرنگاران حضور یافتند و نسبت به این بازی به اظهار نظر پرداختند.

مهرداد اولادی: مشکل ما گل اول بود
مهاجم تیم استقلال با اشاره به بازی این تیم فجر سپاسی گفت: بازی چندان بدی هم نبود. مشکل ما زدن گل اول در این مسابقه بود که اگر در دقایق ابتدایی این مهم رخ می‌داد با همه احترامی که برای فجر قائل هستم باید بگویم می‌توانستیم با گل‌های بیشتری این بازی ببریم.

مهرداد اولادی در ادامه افزود: هر چقدر از زمان این بازی می‌گذشت درگیری‌های فیزیکی بیشتر می‌شد و توپ روی هوا می‌چرخید البته مهم 3 امتیاز این بازی بود که کسب کردیم و امیدوارم در دیدارهای بعدی نتایج بهتری به دست آوریم تا تماشاچیان به استادیوم بیایند.

پژمان نوری: داور می توانست یک پنالتی برای ما بگیرد
هافبک با تجربه تیم استقلال با بیان اینکه آقای خورشیدی داور خوبی است تاکید کرد به نظرم داور می توانست در این بازی یک ضربه پنالتی برای ما بگیرد چرا که در آن صحنه رخ داده بود ولی داور آن را اعلام نکرد.

پژمان نوری در بخش دیگری از حرفهایش در خصوص مشکل به وجود آمده بر سر بازیکنان ملی پوش برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: این موضوع باید مدیریت شود و حتی کنفدراسیون آسیا هم برنامه ریزی کند تا تیم های باشگاهی و ملی در این شرایط آسیب نبینند.

آندرانیک تیموریان: فجر در فاز دفاعی خیلی خوب کار کرد
هافبک ملی‌پوش تیم استقلال ضمن دفاع از عملکرد این تیم مقابل فجر سپاسی گفت: به نظر من بازی خوبی را شاهد بودیم استقلال چندین موقعیت گل داشت که متاسفانه تنها از یکی از این موقعیت‌ها استفاده کرد فجر سپاسی در فاز دفاعی خیلی خوب کار کرد و همین که سه امتیاز گرفتیم و در کورس ماندیم خوشحال هستیم. البته فوتبال ایران همین است و نباید انتظار بیشتری داشته باشیم.

آندرانیک تیموریان که با یکی از خبرنگاران حاضر در میکسدزون ورزشگاه آزادی اختلاف نظر پیدا کرده بود در خصوص استقبال کم تماشاچیان خاطرنشان کرد: متاسفانه زمان بازی‌های ما طوری است که هواداران در محل کار خود حضور دارند با این من به عنوان کوچک‌ترین عضو استقلال دست همه کسانی که امروز به ورزشگاه آمده‌اند را می‌بوسم.

وی در خصوص بازی‌های ملی و نیز لیگ قهرمانان آسیا گفت: به نظرم ایران امکان صعود به مرحله دوم در جام جهانی را دارد ولی باید برنامه‌ریزی خوبی را برای این هدف داشته باشیم ضمن اینکه در خصوص حضور ملی‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا باید از سرمربی تیم سوال بفرمایید.

مهدی نظری: به خاطر بازی خودم عصبانی بودم 
مهاجم سرعتی تیم استقلال ضمن تمجید از عملکرد تیم فجرسپاسی شیراز خاطر نشان کرد: من فکر می‌کنم فجر امروز خیلی خوب کار کرد و نسبت به نیم فصل اول کاملا شرایط متفاوتی دارد برای همین بازی سختی را مقابل این تیم برگزار کردیم.

محمدمهدی نظری در پاسخ به این سوال که از تعویض خود ناراحت بود گفت: من از اینکه خودم خوب بازی نکردم عصبانی شده بودم و اگر سمت برهانی نرفتم به این خاطر بود که او سریع‌تر وارد زمین شود به هر حال این بود که سه امتیاز این بازی را گرفتیم.

کد خبر 2195490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha