۲۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۸:۴۰

محمود یاوری:

داور باید یک پنالتی برای فجر می گرفت/ کنار زمین خوابم برده بود!

داور باید یک پنالتی برای فجر می گرفت/ کنار زمین خوابم برده بود!

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی با بیان اینکه تیمش شایستگی شکست برابر استقلال را نداشت گفت: بازیکنانم با تعصب و غیرتی که داشتند فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند اما برخلاف شایستگی که داشتند نتیجه را واگذار کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود یاوری پس از شکست یک بر صفر عصر امروز شنبه تیمش برابر استقلال در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر ضمن بیان این مطلب به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: نسبت به بضاعت و توانی که داشتیم خوب کار کردیم و شایستگی رسیدن به پیروزی را هم داشتیم. من به شانس و اقبال اعتقادی ندارم چرا که بازیکنانم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند و شایستگی رسیدن به پیروزی را داشتند.

وی با بیان اینکه می دانستیم استقلال در نیمه دوم کم می آورد ادامه داد: گاهی اوقات در فوتبال اتفاق می افتد که یک تیم فوتبال بهتری بازی می کند اما نتیجه نمی گیرد و حریفش به پیروزی می رسد. این بار هم این اتفاق افتاد و بازیکنانم با وجود شایستگی که داشتند نتوانستند به پیروزی برسند و استقلال از یک گلی که به ثمر رساندبه سه امتیاز رسید.

محمود یاوری با بیان اینکه قبلا هم گفته بودم نتیجه فوتبال در زمین مشخص می شود و ما دفتر نداریم خاطرنشان کرد: من هنوز به خاطر مسافرتی که دیروز داشتیم خسته هستم و کنار زمین خواب بودم. با این حال اعتقاد دارم بازی خوبی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم. ضمن اینکه فجر قطعا روز به روز بهتر خواهد شد و آینده خوبی در انتظار این تیم خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی در مورد صحنه مشکوکی که در دقایق پایانی روی بازیکن این تیم درون محوطه جریمه استقلال روی داد گفت: اگر پنالتی نباشد داور شجاعت به خرج داده است اما اعتقاد دارم داور باید یک پنالتی برای ما می گرفت. امیدوارم در برنامه نود این صحنه نشان داده شود تا مشخص شود که پنالتی بود یا نه.

کد خبر 2195468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha