۲۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۷:۰۹

هفته هجدهم لیگ برتر؛

استقلال و فجرسپاسی در نیمه نخست به تساوی رضایت دادند

استقلال  و فجرسپاسی در نیمه نخست به تساوی رضایت دادند

تیم فوتبال استقلال در پایان نیمه نخست دیدار خود برابر فجرسپاسی شیراز در چارچوب رقابتهای هفته هجدهم لیگ برتر به تساوی دست یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های استقلال و فجرسپاسی شیراز در آخرین دیدار هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر رفته‌اند. در این بازی که از ساعت 16:20 امروز در ورزشگاه آزادی تهران در جریان است دو تیم در پایان نیمه نخست به تساوی بدون گل رضایت دادند.

بازی دو تیم در نیمه نخست از جذابیت‌های لازم به دور بود و با وجود اینکه دوندگی زیادی را از سوی بازیکنان هر دو تیم شاهد بودیم ولی موقعیت گل‌های زیادی روی دروازه‌ها خلق نشد تا اندک تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی که تعداد آنها از هزار نفر هم متجاوز نمی‌کرد یک بازی سرد را شاهد باشند.

استقلال بازی تا حدی را رو به جلو آغاز کرد و با حرکات حیدی از راست تلاش کرد در همان دقایق ابتدایی دروازه فجر را باز کند. اگر بیک‌زاده ضربه سر خود را  به خوبی زده بود میزبان می‌توانست در دقیقه 5 به گل برسد که این اتفاق رخ نداد. با این حال جدی‌ترین خطر این دیدار در نیمه نخست را فجری‌ها در دقیقه 16 رقم زدند. شوت سرکش سمیر بکریچ به شکل خطرناکی از بالای دروازه رحمتی به بیرون رفت تا آبی‌ها کمی به خود بیایند.

در دقیقه 19 شوت راه دور تیموریان را خیلل آزاد به خوبی مهار کرد. استقلال در دقیقه 21 هم روی سانتر خسرو حیدری و ضربه سر قاضی خطرساز شد ولی این ضربه هم راهی به چارچوب دروازه فجر پیدا نکرد. بعد از این صحنه توپ در میانه میدان ضربه خورد و در دو صحنه نزهتی و قاضی با شوت‌های راه دور شانس خود را امتحان کردند که این ضربات هم بی‌اثر ماند و در نهایت هم این نیمه با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

کد خبر 2195384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha