۲۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۸:۴۹

امیر قلعه‌نویی:

بیک‌زاده جزو بازیکنان استاندارد ایران و اروپاست/ آقایان به هراقدامی دست می‌زنند

بیک‌زاده جزو بازیکنان استاندارد ایران و اروپاست/ آقایان به هراقدامی دست می‌زنند

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش برابر فجرسپاسی شیراز به دفاع مجدد از عملکرد هاشم بیک‌زاده و انتقاد از برنامه نود پرداخت و گفت: از نظر من هاشم یکی از بازیکنان استاندارد ایران و اروپاست که فاکتورهای لازم برای فوتبال را دارد اما برخی آقایان برای اینکه پنج دقیقه برنامه‌شان را پرکنند دست به هر اقدامی می‌زنند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی پس از پیروزی یک بر صفر عصر امروز شنبه تیمش برابر فجرسپاسی در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر ضمن بیان این مطلب به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: به نظرم بازی خوبی بود و ما یک مقدار استقلال گونه بازی کردیم. در گردش و مالکیت توپ بد نبودیم که این خود به من امیدواری داد. ما در سرعت و مالکیت نسبت به بازیهای قبل بهتر بودیم.

وی ادامه داد: از بازیکنانم تشکر می کنم و خدا را شکر می کنم که با سه امتیاز این دیدار به جدول برگشتیم. فجر در ضد حملات خطرناک بود و حملاتی را طراحی کرد اما خوشحالم که ما به هدفی که داشتیم دست پیدا کردیم و جزو تیم های صدرنشین باقی ماندیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد دست خالی اش روی نیمکت و احتمال جذب بازیکنان جدید گفت: ما دو بازیکن محروم داشتیم و ساموئل هم حق و حقوقش را می خواهد و دو روز است که سر تمرینات نیامده است. بازیکنان می گفتند که ما هیچ انگیزه ای نداریم چون ببریم، مساوی کنیم یا ببازیم هیچ فرقی نمی کند که البته من توضیحاتی به بازیکنان دادم و گفتم که شما تماشاگران را در نظر بگیرید و به خاطر آنها بازی کنید. هیات مدیره و فتح الله زاده دارند تلاش می کنند که مشکلات مالی حل شود و ما منتظریم که فرجی شود.

قلعه نویی با بیان اینکه اگر بتوانیم یک بازیکن جدید هم بگیریم کلاهمان را بالا می اندازیم در مورد تشکیل ستاد بازی های لیگ قهرمانان آسیا گفت: هر سال این کار را می کنیم و قطعا امسال هم به این فکر هستیم که این ستاد را تشکیل دهیم که فکر می کنم هفته آینده این کار انجام شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال همچنین پس از پایان نشست خبری در گفتگویی دیگر با خبرنگاران به دلایل استقبال نکردن تماشاگران از دیدارها اشاره کرد و گفت: شاید یکی از دلایل آن سرما و گرانی باشد اما ما باید کیفیت فوتبال را بالا ببریم تا خود تماشاگران تمایل به حضور در ورزشگاه ها را داشته باشند. مطمئن باشید اگر ما کیفیت بالایی داشته باشیم تماشاگران خودشان به ورزشگاه می آیند.

وی در مورد احتمال فشرده شدن بازی های لیگ به خاطر تیم ملی و شروع تمرینات این تیم از فرودین ماه گفت: همه ما باید منافع ملی را در نظر بگیریم و هدفمان این باشد که تیم ملی در جام جهانی موفق باشد. به همین خاطر قطعا در نشست با کی روش تعامل خوبی با وی خواهیم داشت اما باید این را هم در نظر بگیریم که در لیگ قهرمانان نباید نمایندگان ایران به زنگ تفریحی تیم های دیگر تبدیل شوند. مردم ما نسبت به دیدار با تیم های عربی حساس هستند و نباید طوری رفتار کنیم که از این تیم ها چند گل بخوریم.

سرمربی آبی های تهران برگزار نشدن رقابت های جام حذفی را یک اشتباه و بی سابقه در جهان عنوان کرد و در مورد انتقاداتی که به هاشم بیک زاده وارد شد گفت: به نظر من بیک زاده جزو بازیکنان استاندارد ایران و اروپاست که یک فوتبالیست دو پاست و دوندگی بالایی دارد و بالای 12 کیلومتر می دود. هاشم یکی از پرافتخارترین بازیکنان فوتبال ایران است اما متاسفانه برخی آقایان برای اینکه پنج دقیقه برنامه شان را پرکنند به هر اقدامی دست می زنند.

امیر قلعه نویی در ادامه انتقادات غیرمستقیمش از عادل فردوسی پور و برنامه نود گفت: مطمئن باشید دیگر مردم به برنامه های "چیپ" توجهی نمی کنند و دنبال این برنامه ها نیستند. من هم تا زمانی که هستم در این برنامه ها حضور پیدا نخواهم کرد.

کد خبر 2195478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha