۲۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۳:۰۴

منتقدان تورنتو فیلم برادران کوئن را پسندیدند

منتقدان تورنتو فیلم برادران کوئن را پسندیدند

جوئل و اتان کوئن با جدیدترین فیلمشان "درون لوین دیویس" به عنوان انتخاب اول منتقدان تورنتو معرفی شدند. 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، اتحادیه منتقدان فیلم تورنتو از "درون لوین دیویس" هم به عنوان بهترین فیلم نام بردند و هم جایزه بهترین بازیگر مرد خود را به اسکار ایزاک بازیگر این فیلم اهدا کردند.

این در حالی است که این فیلم پیش از این به عنوان برنده جایزه بزرگ جشنواره فیلم کن نیز انتخاب شده بود.

منتقدان فیلم تورنتو امروز سه‌شنبه با اعلام این خبر از آلفونسو کوآرون نیز به عنوان بهترین کارگردان برای خلق فیلم "جاذبه" که مساله بقا در فضا را طرح می‌کند نام بردند و کیت بلانشت را برای بازی در فیلم "یاسمن آبی" وودی آلن به عنوان بهترین بازیگر زن معرفی کردند.

جارد لتو نیز به عنوان بهترین بازیگر مکمل برای بازی در فیلم "انجمن خریداران دالاس" انتخاب شد و جنیفر لارنس نیز عنوان بهترین بازیگر زن مکمل را برای بازی در فیلم "حقه‌بازی آمریکایی" ساخته دیوید اوراسل برد.

جایزه بهترین فیلمنامه به اسپایک جونز برای "مال او" رسید و هایائو میازاکی نیز برای "باد برمی‌خیزد" جایزه بهترین فیلم انیمیشن را دریافت کرد. کلبر مندونکا فیلو نیز برای "در جوار صداها" به عنوان بهترین فیلم اول یک کارگردان شناخته شد و "ذره‌ای گناه" ساخته جیا ژانگه بهترین فیلم خارجی زبان شناخته شد.

حلقه منتقدان فیلم تورنتو همچنین فهرست نهایی بهترین فیلم کانادایی را که شامل نام سه فیلم بود اعلام کردند. این سه فیلم عبارتند از "کثیفی‌ها" به کارگردانی مت جانسون، "گابریله" ساخته لوییز آرشامبل و "نشانه" ساخته جنیفر بیچوال و ادوار برتیسکی.

مراسم اهدای این جوایز هفتم ژانویه در تورنتو برگزار می‌شود. 

کد خبر 2197482

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha