۲۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۵:۱۰

واحدی:

ضرورت فرهنگسازی فریضه امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه های آذربایجان شرقی

ضرورت فرهنگسازی فریضه امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه های آذربایجان شرقی

تبریز- خبرگزاری مهر: رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی گفت: باید نسبت به فرهنگسازی فریضه امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه ها اقدام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید واحدی ظهر سه شنبه در همایش راه کارهای تحقق و توسعه امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به مهم ترین اهداف برگزاری این همایش گفت: این همایش برای نخستین بار در قالب برنامه ای فرهنگی برای ارائه راهکاری های مناسب برای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه ها برگزار می شود.

وی تعداد مقالات ارسالی به دبیرخانه این همایش را  132 عنوان و 48 اثر فرهنگی ذکر کرد و گفت: از تعداد یکصد و 32 مقاله ارسالی به دبیرخانه همایش 76 مقاله به عنوان مقالات برتر انتخاب شدند.

واحدی فلسفه برگزاری این همایش را عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر دانست و افزود: دانشجویان به عنوان سرمایه مهم نظام در دانشگاه ها با فرهنگ سازی فریضه امر به معروف و نهی از منکر می توانند در مردم جامعه نیز تاثیر مثبتی داشته باشند.

وی ادامه داد: همایش راه کارهای تحقق و توسعه امر به معروف و نهی از منکر اقدامی برای فرهنگسازی استفاده از پژوهش های دانشجوها و هیئت های علمی دانشگاه ها است.

واحدی با اشاره به عملکرد دانشگاه پیام نور استان در شش ماهه نخست امسال گفت: در شش ماهه نخست امسال 60 مقاله توسط دانشجوها و هیئت علمی دانشگاه تولید و 49 کتاب چاپ شده، 19 قرارداد پژوهشی انجام، 22 طرح پژوهشی منعقد و همچنین یک اختراع به نام دانشگاه پیام نور ثبت شده است.    

 

کد خبر 2197653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha