۲۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۵:۴۱

نصرتی:

امر به معروف و نهی از منکر نشانه غیرت دینی است/ مردم در قبال سرمایه های مشترک در جامعه مسئول هستند

امر به معروف و نهی از منکر نشانه غیرت دینی است/ مردم در قبال سرمایه های مشترک در جامعه مسئول هستند

تبریز- خبرگزاری مهر: معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر نشانه غیرت دینی است و مردم باید در قبال سرمایه های مشترک در جامعه مسئول باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی نصرتی ظهر سه شنبه در همایش راه کارهای تحقق و توسعه امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر جامعه را از سقوط نجات می دهد و حیات معنوی جامعه در گرو اجرای این فریضه است.

وی با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دینی گفت: امر به معروف و نهی از منکر نشانه عشق انسان به مکتب است و هر چه علاقه به این فریضه بیشتر باشد، نشان دهنده غیرت دینی است.

وی تهاجم فرهنگی را یکی از اصلی ترین دغدغه های نظام دانست و افزود: تهاجم فرهنگی یکی از اصلی ترین دغدغه نظام است و در جامعه به خصوص در دانشگاه ها باید به این امر توجه جدی شود.

نصرتی آگاهی از دسیسه ها و توطئه های دشمنان، حضور در صحنه های مختلف، غنی سازی فرهنگ دینی، ترویج اسلام و آموزه های دینی، ارتقای سطح آگاهی، انسجام خانواده و توانمند سازی آن، ارتقاء کیفیت و استفاده از محصولات فرهنگی و غنی سازی اوقات فراغت را از مهم ترین عوامل مهم برای مقابله با جنگ نرم دشمنان عنوان کرد.

گفتنی است همایش راه کارهای تحقق و توسعه امر به معروف و نهی از منکر ظهر سه شنبه در تالار علامه جعفری دانشگاه پیام نور مرکز آذربایجان شرقی برگزار شد.

 

کد خبر 2197694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha