۲۷ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۵۳

بسکتبال حرفه‌ای NBA؛

لیکرز در خانه ممفیس برنده شد/ تثبیت جایگاه بلیزرز در صدر کنفرانس غرب

لیکرز در خانه ممفیس برنده شد/ تثبیت جایگاه بلیزرز در صدر کنفرانس غرب

تیم لس آنجلس لیکرز با کمک کوبی بریانت ستاره خود در زمین ممفیس گریزلیز به برتری دست یافت تا بعد از سیزده باخت، دوازدهمین برد خود را ثبت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، بامداد امروز چهارشنبه تیم لس آنجلس لیکرز در زمین ممفیس گریزلیز پیروزی 96 بر 92 را کسب کرد تا به آرامش موقتی برسد. در این بازی که در حضور 17 هزار و 271 تماشاگر سالن "فدکس فورم" شهر ممفیس برگزار شد، "کوبی بریانت" 21 امتیاز، 5 ریباند و 4 پاس گل را به نام خود ثبت کرد تا نقش موثری را در این برد ایفا کند. در تیم میزبان هم "زاچ راندولف" 18 امتیاز به دست آورد ولی تلاش او برای نجات ممفیس کافی نبود. این دوازدهمین برد فصل لیکزر بود.

صحنه‌ای از بازی امروز کلیولند و پورتلند. "لیلارد" گارد تیم بلیزرز در این دیدار با تمام وجود بازی کرد

پورتلند بلیزرز، صدرنشین کنفرانس غرب هم برای تثبیت جایگاه خود در زمین کلیولند کاوالیرز 119 بر 116 پیروز شد. "دامیان لیلارد" گارد تیم پورتلند در این بازی به تنهایی 36 امتیاز گرفت و از عوامل اصلی برد بلیزرز در این دیدار بود. 15 هزار و 689 نفر در سالن "کوئیکن لوآنس" شهر کلیولند این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

اوکلاهما سیتی تاندر هم با درخشش "کوین دورانت" فوروارد ملی پوش خود در زمین دنور ناگتس 105 بر 93 برنده شد. این بازیکن با کسب 30 امتیاز، 6 ریباند و 3 پاس گل بهترین بازیکن میدان بود. در تیم دنور نیز "جی جی هیکسون" با 20 امتیاز بهتر از دیگران ظاهر شد.

در دو بازی دیگری که بامداد امروز برگزار شد تیم گلندن استیت وریرز در خانه خود مقابل نیو اورلینز پلیکانز 104 بر 93 به برتری دست یافت و شارلوت بابکتس هم با حساب 95 بر 87 از سد ساکرامنتو کینگز گذشت.

کد خبر 2198066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha