۷ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۴۴

بسکتبال حرفه‌ای NBA؛

ساکرامنتو هفتمین باخت میامی را رقم زد/ صعود اوکلاهما به رده دوم

ساکرامنتو هفتمین باخت میامی را رقم زد/ صعود اوکلاهما به رده دوم

تیم ساکرامنتو کینگز در دیداری جذاب برابر میامی هیت توانست هفتمین باخت فصل مدافع عنوان قهرمانی رقابتهای بسکتبال حرفه‌ای NBA را رقم بزند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های ساکرامنتو کینگز و میامی هیت در جذاب‌ترین دیدار بامداد امروز شنبه رقابتهای بسکتبال حرفه‌ای NBA رو در روی  هم قرار گرفتند که در پایان ساکرامنتو با حساب 108 بر 103 از سد مدافع عنوان قهرمانی گذشت. در این دیدار که در حضور 17 هزار و 317 تماشاگر سالن "اسلیپ ترین" شهر ساکرامنتو برگزار شد "دیمارکوس کازینز" و "رودی گای" به ترتیب با 27 و 26 امتیاز در ترکیب میزبان خوش درخشیدند و از عوامل برتری ساکرامنتو برابر حریف بودند. در آنسوی میدان "لبرون جیمز" در غیاب "دواین وید" یک تنه 33 امتیاز گرفت ولی تلاش او برای نجات تیمش کافی نبود.

تقابل لبرون جیمز و رودی گای در دیدار امروز ساکرامنتو و میامی

در یکی دیگر از دیدارهای امروز اوکلاهما سیتی تاندر در زمین شارلوت بابکتس به پیروزی 89 بر 85 دست یافت و جای اسپرز را در رده دوم جدول کنفرانس غرب گرفت. "کوین دورانت" فوروارد ملی پوش تیم تاندر با کسب 34 امتیاز، 12 ریباند و 6 پاس گل ستاره اوکلاهما بود. در ترکیب شارلوت نیز "کمبا واکر" با کسب 18 امتیاز بهتر از سایرین ظاهر شد. 18 هزار و 129 نفر در سالن "تایم وارنر" شارلوت این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

لس آنجلس لیکرز در غیاب دو ستاره خود یعنی "کوبی بریانت" و "پائو گاسول" در زمین یوتا جاز 105 بر 103 شکست خورد. "گوردون هایوارد" در این بازی 24 امتیاز برای میزبان کسب کرد و از عوامل برتری یوتا برابر حریف بود. "نیک یانگ" هم با 21 امتیاز موثرترین یار لیکرز بود. "پائو گاسول" که مصدومیت خود را سپری کرده روی نیمکت لیکرز حضور داشت ولی به میدان نرفت. این هفدهمین باخت فصل لیکرز بود.

در سایر دیدارها نتایج زیر به دست آمد:

* گلدن استیت وریرز 115 - فینیکس سانز 86
* نیواورلینز پلیکان 105 - دنور ناگتس 89

* مینه سوتا تیمبروولوز 120 - واشنگتن ویزاردز 98
* نیویورک نیکس 83 - تورنتو رپتورز 95
* بروکلین نتس 104 - میلواکی باکس 93
* اورلاندو مجیک 109 - دیترویت پیستونز 92

 

کد خبر 2203488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha