۹ دی ۱۳۹۲، ۹:۳۴

بسکتبال حرفه‌ای NBA؛

صعود اوکلاهما به صدر کنفرانس غرب/ لیکرز همچنان می‌بازد

صعود اوکلاهما به صدر کنفرانس غرب/ لیکرز همچنان می‌بازد

تیم بسکتبال اوکلاهما سیتی با درخشش کوین دورانت به یک برد مقتدرانه برابر هوستون راکتس دست یافت و به صدر جدول کنفرانس غرب صعود کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای بسکتبال حرفه‌ای NBA بامداد امروز دوشنبه با برگزاری پنج مسابقه ادامه یافت که در یکی از این دیدارها تیم اوکلاهما سیتی برابر هوستون راکتس به برتری 117 بر 86 دست یافت و صدرنشین کنفرانس غرب شد.

در این بازی که در حضور 18 هزار و 206 تماشاگر سالن "چساپیک انرجی" شهر اوکلاهما برگزار شد، "کوین دورانت" فوروارد سرشناس میزبان با کسب 33 امتیاز، 13 ریباند و 5 پاس گل بهترین بازیکن میدان بود. "جرمی لامب" هم با 22 امتیاز شب درخشانی را در کنار "دورانت" سپری کرد. امتیازآورترین بازیکن تیم هوستون نیز "آرون بروکس" بود که 17 امتیاز به دست آورد.

صحنه‌ای از بازی اوکلاهما برابر هوستون. کوین دورانت شب سختی را برای مدافعان حریف رقم زد

اما تیم لس آنجلس لیکرز در ادامه تیره روزی‌هایش در این فصل برابر فیلادلفیا سونی سیکسرز هم تن به باخت خانگی 104 بر 111 داد. لیکرز که این روزها "پائو گاسول" را هم مثل "کوبی بریانت" به خاطر مصدومیت در اختیار ندارد به هر تیمی می‌بازد.

در بازی امروز 18 هزار و 997 نفر در سالن "استپلس سنتر" شهر لس آنجلس به حمایت از این تیم پرداختند ولی لیکرز هجدهمین باخت خود را متحمل شد. "ثادئوس یانگ" با کسب 25 امتیاز بهترین بازیکن فیلادلفیا در این بازی بود و نقش مهمی را در کسب این برد خارج از خانه ایفا کرد. برای تیم لیکرز هم "هنری ژاویر" با کسب 26 امتیاز عملکرد بهتری نسبت به دیگر بازیکنان داشت.

در سه بازی دیگر بامداد امروز نتایج زیر حاصل آمد:
* کلیولند کاوالیرز 104 - گلدن استیت وریرز 108

* اورلاندو مجیک 109 - آتلانتا هاوکس 102

* سن آنتونیو اسپرز 112 - ساکرامنتو کینگز 104

کد خبر 2205065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha