۲۷ آذر ۱۳۹۲، ۱۸:۰۲

محمدرضا داورزنی:

والیبال ایران فراتر از آسیا پیش رفته است/ جای اصفهان در لیگ برتر والیبال خالی است

والیبال ایران فراتر از آسیا پیش رفته است/ جای اصفهان در لیگ برتر والیبال خالی است

اصفهان – خبرگزاری مهر: رئیس فدراسیون والیبال گفت:‌ والیبال ایران فراتر از آسیا پیش رفته و در حال حاضر به یک برند جهانی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا داورزنی ظهر امروز در مجمع هیئت والیبال استان اصفهان با اشاره به اهمیت توجه به هویت ایرانی در مسابقات جهانی اظهار داشت: ‌رویکرد ما در سال‌های گذشته توجه به هویت ایرانی و اسلامی بوده و ما تلاش کرده‌ایم که در این زمینه اقدامات جدی داشته باشیم.

وی افزود: اولویت نخست ما در ورزش والیبال، توجه به همین هویت ایرانی بود و ما تلاش کردیم که ظرفیت‌های والیبال کشور را در عرصه جهانی به نمایش بگذاریم و با همین هدف مقابل ابرقدرت‌های والیبال جهان، مقتدرانه پیروز شده و با برنامه‌ریزی، به اقتدار دست یافتیم.

رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به رشد والیبال کشور در سال‌های گذشته بیان داشت:‌ما در سال‌های گذشته با برنامه‌ریزی همه‌جانبه، رشد والیبال کشور را در دستور کار قرار دادیم و شرایط به گونه‌ای شده که در حال حاضر والیبال ایران فراآسیایی شده و پای خود را از آسیا فراتر گذاشته است.

وی با بیان اینکه به اهداف خود در والیبال دست یافتیم، گفت: ما تلاش کردیم که به عنوان یکی از قدرت‌های جهان خود را مطرح کرده و به جایگاهی برسیم که بسیاری خواب آن را می‌دیدند.

داورزنی با اشاره به قرعه‌کشی لیگ جهانی والیبال اظهار داشت: در مراسم قرعه‌کشی من به نحوه چینش تیم‌ها اعتراض کرده و اعلام کردم که ایران باید پاداش عملکرد خوب خود در رقابت‌ها را بگیرد زیرا ما به دنبال حضور در گروه A این رقابت‌ها بودیم.

وی افزود:‌ موفقیت والیبال ایران باعث شد که همه جهان بفهمند که ایران در والیبال حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد و کار به گونه‌ای شد که سخنگوی کاخ سفید نیز نسبت به این مسئله واکنش نشان داده و ایران به یک برند بین‌المللی در والیبال کشور تبدیل شود.

رئیس فدراسیون والیبال گفت: این فدراسیون در سال‌های گذشته با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم کرده و ما تلاش کردیم که با وجود این مشکلات، هیچ یک از اردوهای تیم ملی والیبال را تعطیل نکنیم.

وی افزود: ‌ما به فکر مسابقات جهانی هستیم و با تفکری جهانی قدم به رقابت‌ها می‌گذاریم و امیدارم که مشکلات مالی ایران نیز حل شود.

داورزنی با بیان اینکه اصفهان در زمینه والیبال جایگاه خوبی را ازآن خود کرده، بیان داشت: اصفهان در والیبال ظرفیت‌های خوبی دارد اما متاسفانه جای این تیم در لیگ برتر والیبال همچنان خالی است.

وی اضافه کرد:‌ ما باید کاری کنیم که این نقص برطرف شود و زمینه آن که والیبالیست‌های اصفهان با انگیزه بیشتری فعالیت کنند را فراهم آوریم.

کد خبر 2198667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha