۲ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۲۵

هفته یازدهم لیگ برتر والیبال؛

پیکان، حریفی نه چندان آسان برای متین/ باریج اسانس به حفظ صدرنشینی فکر می‌کند

پیکان، حریفی نه چندان آسان برای متین/ باریج اسانس به حفظ صدرنشینی فکر می‌کند

هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر والیبال در حالی روز سه شنبه برگزار می‌شود که تیم متین ورامین برابر پیکان کار آسانی پیش روی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر والیبال روز سه‌شنبه در شهرهای مختلف برگزار می‌شود که در یکی از حساس‌ترین دیدارها تیم متین در خانه خود پذیرای پیکان تهران است. متین که هفته گذشته در زاهدان شکست ناباورانه‌ای را متحمل شده بود این بار در ورامین کار آسانی برابر پیکان ندارد. این در شرایطی است که پیکان بعد از سه باخت متوالی توانست سایپا را از پیش روی بردارد تا به آرامش موقتی دست یابد.

متین و پیکان برای این بازی کاملا با انگیزه هستند. میزبان نمی‌خواهد شکستی دیگر را تجربه کند تا از صدر جدول فاصله بگیرد. باخت احتمالی متین حتی ممکن است به قیمت از دست رفتن رتبه دومی این تیم تمام شود اما در طرف دیگر پیکان نیم نگاهی به رده سوم جدول دارد و می‌خواهد شانس خود را برای رسیدن به رده سوم جدول زنده نگه دارد. پیمان اکبری در این بازی روی تجربه شاگردانش حساب ویژه‌ای باز کرده است.

در کاشان تیم باریج اسانس پذیرای بازرگانی گنبد است. تیم مصطفی کارخانه بعد از رسیدن به بالای جدول تحت هیچ شرایطی حاضر به از دست دادن آن نیست و با تمام توان به دنبال شکست حریف است. برای بازرگانی گنبد شاید کسب یک امتیاز از این میدان هم راضی کننده باشد با این حال کار این تیم در سالن کتابچی کاشان بسیار دشوار خواهد بود.

در سالن رسول اکرم(ص) آمل، تیم کاله این شهر پذیرای شهرداری زاهدان است. کاله در این بازی می‌تواند از حمایت طرفدارانش برخوردار باشد و با حمایت آنها به دنبال کسب هر 3 امتیاز بازی برابر تیم شگفتی‌ساز هفته گذشته است. تیم بهروز عطایی برای اینکه در جمع مدعیان باقی بماند چاره‌ای جز برد 3 امتیازی برابر حریف خود نیست. به نظر می‌رسد شاگردان حمید موحدی این بار کار دشواری برابر حریف دارند و کمتر کسی به شکست مدافع عنوان قهرمانی در این بازی فکر می‌کند مگر اینکه زاهدانی‌ها دست به کار غیرمنتظره و بزرگی بزنند.

تیم شهرداری ارومیه که وطن‌پرست سرمربی خود را کنار گذاشته و کارگرپیشه را به عنوان مربی جدید خود برگزیده است در سالن غدیر ارومیه به مصاف آلومینیم بندرعباس می‌رود. شهرداری با چهار شکست متوالی که در هفته‌های قبل در کارنامه خود ثبت کرد روزهای خوبی را در لیگ برتر سپری نمی‌کند و با تغییری که ایجاد کرده به دنبال یک شوک مثبت در تیم خود است. اما آلومینیم بندرعباس هم که  چندی پیش هدایت تیم خود را به ناصر شهنازی سپرد هنوز از قعر جدول فاصله نگرفته و دست کم نمی‌خواهد از بازی در زمین حریف بدون امتیاز برگردد. تیم جنوبی امیدوار است از شرایط بد تیم حریف به خوبی استفاده کند و به سومین برد فصل دست یابد.

شهرداری تبریز و میزان مشهد نیز در سالن شهید اقدمی تبریز یکی از بازی‌های جذاب روز سه شنبه را برگزار می‌کنند. فاصله دو امتیازی دو تیم باعث شده تا شهرداری روی سه امتیاز این بازی خانگی و حتی صعود به رده سوم نیز فکر کند. تیم حسین معدنی تا اینجای کار خوب کار کرده و امیدوار است میزان مشهد را با شکست بدرقه کند. انگیزه‌های فراوان تبریزی‌ها در نزد بازیکنان نماینده مشهد هم دیده می‌شود. آنها که در رده سوم جدول رده‌بندی ایستاده‌اند به خوبی می‌دانند که کوچکترین لغزشی باعث از دست رفتن این رتبه می‌شود و به همین خاطر با احتیاط کامل گام به این میدان می‌گذارد.

خانه والیبال تهران نیز روز سه شنبه میزبان دیدار نوین کشاورز و سایپا البرز است. سایپا در قعر جدول روزهای سختی را سپری می‌کند و فاصله 5 امتیازی این تیم با آلومینیم بندرعباس باعث می‌شود تا حتی در صورت برد هم نتواند از قعر جدول جدا شود با این حال شاگردان نفرزاده تلاش می‌کنند با کسب 3 امتیاز شرایط بهتری را در جدول رده‌بندی برای خود رقم بزنند. اما نوین کشاورز از این شانس برخوردار است که در جدول رده‌بندی صعودی دو پله‌ای را رقم بزند برای همین شاگردان مسعود آرمات با انگیزه‌ای مضاعف به میدان می‌روند.

برنامه کامل دیدارهای هفته یازدهم به شرح زیر است:

سه شنبه 1392/10/3
* متین ورامین - پیکان تهران، ساعت 17:30، سالن شهید گل عباسی
* نوین کشاورز - سایپا البرز، ساعت 17:30، خانه والیبال تهران
* کاله مازندران - شهرداری زاهدان، ساعت 17:30، سالن رسول اکرم(ص)
* باریج اسانس - بازرگانی جواهری گنبد، ساعت 17:30، سالن کتابچی
* شهرداری ارومیه - آلومینیوم المهدی بندرعباس، ساعت 17:30، سالن غدیر
* شهرداری تبریز - میزان مشهد، ساعت 18، سالن شهیداقدمی

جدول رده‌بندی لیگ برتر:
1- باریج اسانس کاشان 21 امتیاز
2- متین ورامین 19 امتیاز
3- میزان مشهد 17 امتیاز
4- پیکان تهران 15 امتیاز(معدل 1.16)
5- شهرداری تبریز 15 امتیاز(معدل 1.05)
6- کاله آمل 14 امتیاز
7- بازرگانی جواهری گنبد 12 امتیاز(معدل 0.80)
8- شهرداری ارومیه 12 امتیاز(معدل 0.84)
9- نوین کشاورز 11 امتیاز(معدل 0.80)
10- شهرداری زاهدان 11 امتیاز(معدل 0.73)
11- آلومینیم المهدی بندرعباس 10 امتیاز
12- سایپا البرز 5 امتیاز

 

کد خبر 2200613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha