۲۸ آذر ۱۳۹۲، ۱۷:۱۱

حواشی ذوب‌آهن و مس کرمان؛

تماشاگران مس صندلی‌‎های ورزشگاه فولادشهر را شکستند/ اعتراض حجازی به داوری

تماشاگران مس صندلی‌‎های ورزشگاه فولادشهر را شکستند/ اعتراض حجازی به داوری

تماشاگران تیم مس کرمان در اعتراض به عملکرد این تیم در دیدار برابر ذوب آهن برخی از صندلی‌های ورزشگاه فولادشهر را شکستند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن و اصفهان و مس کرمان در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با تساوی یک بر یک در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به پایان رسید. این دیدار با حاشیه‌هایی مواجه بود که عبارت است از:

* داور چهارم مسابقه در دقیقه 82 مسابقه به جای شماره 30 که مربوط ادینهو، بازیکن برزیلی این تیم است به اشتباه شماره 40 را روی تابلوی تعویض حک کرد که بر این اساس احسان پورشیخ‌علی که دقایقی قبل به میدان آمده بود، باید تعویض می‌شد؛ البته داور چهارم پس از آن متوجه اشتباهش شد.

* مهدی رجب‌زاده که در دقیقه 84 مسابقه با پژمان قرمزی تعویض شد، برای آنکه وقت مسابقه تلف نشود، از کنار زمین به بیرون رفت و برای تعویض به کنار داور چهارم نرفت.

* سینا عشوری در دقیقه 85 مسابقه به دلیل مصدومیت برای دقایقی از زمین مسابقه خارج شد؛ البته وی پس از آن با وجود دردی که در پای خود داشت، به زمین مسابقه بازگشت.

* پرویز مظلومی در دقایق پایانی مسابقه به صورت ایستاده مسابقه را تماشا می‌کرد و با استرس از کنار فنس‌های ورزشگاه فولادشهر اصفهان بازی را دنبال کرد.

*اسماعیل فرهادی در دقیقه 88 مسابقه به دلیل تمارض از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

* آتیلا حجازی، مربی تیم مس کرمان در این مسابقه اعتراضات بسیاری به عملکرد داوران و اعلام آفساید چند موقعیت بازیکنان این تیم، داشت.

* برخورد میلاد غریبی با مدافعان مس کرمان در محوطه جریمه مس باعث شد که وی روی زمین بیفتد اما داور این مسئله را پنالتی ندانست.

* در شرایطی که مس کرمان از تیم ذوب‌آهن عقب بود، برخی از تماشاگران این تیم، صندلی‌های ورزشگاه فولادشهر را شکستند و به عملکرد مظلومی اعتراض کردند.

* از سوی مسئولان، تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان 850 نفر اعلام شد.

 

 

کد خبر 2199154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha