۲۸ آذر ۱۳۹۲، ۱۹:۰۷

محسن مسلمان:

امیدوارم صدرنشینی پرسپولیس حفظ شود/ باید پاسخ زحمت بازیکنان را می‌دادم

امیدوارم صدرنشینی پرسپولیس حفظ شود/ باید پاسخ زحمت بازیکنان را می‌دادم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه پرسپولیس در نیمه دوم تیم برتر میدان بود، در خصوص صحنه گل بازی گفت: در صحنه گل همه بازیکنان زحمت کشیدند و من هم باید با زدن آن گل پاسخ زحمت آنان را می‌دادم.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن مسلمان مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص برتری یک بر صفر این تیم مقابل سایپا در ورزشگاه آزادی به خبرنگاران گفت: بازی سختی را مقابل تیم سایپا داشتیم. سایپا تیم خوبی است که باعث شد امروز مشکلات زیادی را برای ما ایجاد کند.

وی افزود: در نیمه اول سایپایی ها تیم برتر میدان بودند، اما در نیمه دوم این پرسپولیس بود که کنترل بازی را به دست گرفت و توانستیم موقعیت های خطرناک زیادی را بر روی دروازه سایپا ایجاد کنیم. امیدوارم در هفته های آینده نیز بتوانیم صدرنشینی خود را حفظ کنیم.

مسلمان در خصوص صحنه گل خاطر نشان کرد: در صحنه گل همه بازیکنان زحمت کشیدند و من هم باید با زدن آن گل پاسخ زحمت آنان را می دادم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: ما در نیمه دوم بازی خوبی را ارائه دادیم و هواداران توانستند پرسپولیس آرمانی را ببینند. در حال حاضر مشکل خاصی نداریم و همه می بینند که هم فوتبال خوبی بازی می کنیم و هم سه امتیاز را بدست می آوریم.

کد خبر 2199210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha