۲۹ آذر ۱۳۹۲، ۱۸:۱۲

صادق رئیسی‌کیا:

ابراهیم‌زاده تا پایان فصل می‌ماند/ برخی مربیان هیچ وقت محروم نمی‌شوند

ابراهیم‌زاده تا پایان فصل می‌ماند/ برخی مربیان هیچ وقت محروم نمی‌شوند

مدیرعامل باشگاه رااه آهن با بیان این که منصور ابراهیم زاده به عنوان سرمربی تا پایان فصل در راه آهن باقی خواهد ماند گفت: نباید افراط و تفریط در داوری وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق رئیسی کیا پس از دیدار این تیم مقابل نفت تهران که با شکست 3 بر یک راه آهن به پایان رسید در جمع خبرنگاران افزود: مطمئن باشید ابراهیم زاده تا پایان فصل در راه آهن خواهد ماند و با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد. درست است که ما در طول سال نتایج خوبی را کسب نکردیم اما نمی توانیم همه این تقصیر ها را به گردن داوری و یا بازیکنان بیاندازیم. اگر بازیکن تکل بی مورد می زند و اخراج می شود آیا سرمربی مقصر است؟

رئیسی کیا افراط و تفریط را در داوری بسیار شدید خواند و افزود: متاسفانه در داوری افراط و تفریط بسیاری وجود دارد. ما در طول فصل و در بازی هایی که مقابل فولاد خوزستان، استقلال تهران، مس کرمان و حتی همین نفت تهران انجام داده ایم به شدت از داوری متضرر شده ایم. در کدام یک از لیگ های معتبر دنیا یا تورنمنت های بین المللی اینقدر اشتباهات داوری وجود دارد.

مدیرعامل باشگاه راه آهن سورینت خاطرنشان کرد: شاید یکی از دلایلی  که نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم تغییرات زیاد در بازیکنان و آشنا نبودن با شرایط روحی کادر فنی بوده است که امیدوارم هرچه زودتر راه آهن از این شرایط بیرون رود و بتواند نتایج مورد قبولی کسب کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: متاسفانه در داوری ما اشکالات فراوانی وجود دارد و به عینه شاهد هستیم که برخی ها هر صحبتی را انجام می دهند اما محروم نمی شوند اما سرمربی ما که به عنوان مربی اخلاق نیز نام گرفته بوده دو بار محروم شد. آیا رسم بر این است چون ابراهیم زاده مربی اخلاق شده باید محروم هم بشود.

صادق رئیسی کیا در ادامه افزود: اگر توهین ابراهیم زاده محرومیت دارد پس آقایان دیگری که توهین می کنند و همه متوجه می شوند چرا برای آنها محرومیت در نظر گرفته نمی شود و تنها ابراهیم زاده که آدم آرام و ساکتی است مورد محرومیت قرار می گیرد.

مدیرعامل باشگاه راه آهن سورینت در ادامه گفت: متاسفانه چند مربی وجود دارند که هیچ وقت محروم نمی شوند اما برخی هم نیز که حرف هم نمی زنند مورد محرومیت قرار  می گیرند.

وی در پایان افزود: به اعتقاد من ابراهیم زاده توهینی نکرده که بخواهد تاوانش را پس بدهد و من امیدوار هستم که مسئولین فوتبال ما نظارت بیشتری در فوتبال مان داشته باشند.

کد خبر 2199551

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha