۳۰ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۴۴

اسکیت به المپیک جوانان راه یافت

اسکیت به المپیک جوانان راه یافت

رئیس فدراسیون بین‌المللی اسکیت از حضور این رشته در المپیک جوانان خبر داد و گفت: اسکیت در رقابتهای المپیک جوانان در نانجینگ چین حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، آراکو در نامه‌ای به فدراسیون اسکیت ایران ضمن اعلام این خبر و تاکید بر حضور اسکیت در رقابتهای المپیک جوانان در ماه آگوست 2014، اعلام کرد که اسکیت به صورت نمادین در این رویداد شرکت کرده و پس از بررسی شرایط و میزان علاقه‌مندی ورزشکاران و تماشاگران در صورت موافقت مسوولان مربوطه، به صورت رسمی در رقابتهای 2018 آرژانتین حضور خواهد داشت.

آراکو در این نامه ضمن اشاره به مذاکرات صورت گرفته با مسوولان IOC و پس از خبرهایی که در خصوص احتمال حذف کشتی از رقابتهای المپیک مطرح شده بود، گفت: پس از بررسی‌های صورت گرفته کشتی در المپیک باقی ماند اما مسوولان مربوطه موافقت خود را با حضور اسکیت در المپیک جوانان اعلام کردند و امید بسیار داریم تا این ورزش به جایگاهی که در خور شان نام آن است، دست یابد.

فدراسیون اسکیت ایران نیز در پاسخ به نامه آراکو از آمادگی کامل کشورمان برای حضوری موثر و فعال در رقابتهای نانجینگ خبر داد و اعلام کرد: با توجه به این که تمامی رشته‌های اسکیت در ایران فعال است ایران توانایی این را دارد که در المپیک جوانان، حضور یابد.

کد خبر 2199742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha