۳ دی ۱۳۹۲، ۱۴:۴۴

مهدی محمد‌نبی خبر داد:

پیگیر حل مشکل "هاسه گاوا" هستیم/ بحث اقامت در ژاپن حل می‌شود

پیگیر حل مشکل "هاسه گاوا" هستیم/ بحث اقامت در ژاپن حل می‌شود

دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد این فدراسیون موضوع اقامت "آریا جسور هاسه‌گاوا" را از طریق اداره اتباع خارجی وزارت امور خارجه ایران و اداره مهاجرت کشور ژاپن پیگیری می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی محمدنبی در خصوص حضور "آریا جسور هاسه‌گاوا" بازیکن دورگه ایرانی شاغل در لیگ ژاپن، در تیم ملی ایران ضمن بیان مطلب فوق گفت: با توجه به قوانین کشور ژاپن، این کشور تنها یک ملیت را برای افراد می‌پذیرد و در صورتیکه آریا جسور برای تیم ملی ایران بازی کند، ملیت ژاپنی خود را از دست خواهد داد.

وی که با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفتگو می‌کرد، ادامه داد: بنابر این ایشان با توجه به حضور در جی لیگ مشکل اقامتی پیدا می‌کند که ما سعی داریم این مشکل را حل کنیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال همچنین افزود: فدراسیون فوتبال ایران از طریق اداره اتباع خارجی وزارت امور خارجه و اداره مهاجرت کشور ژاپن، موضوع اقامت ایشان را پیگیری می‌کند.

محمدنبی با ابراز امیدواری در مورد حل مشکل اقامت این بازیکن خاطرنشان کرد: با تلاش‌ها و ارتباطاتی که برقرار می‌کنیم، امید زیادی داریم این مشکل حل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، "آریا جسور هاسه‌گاوا" بازیکن خط میانی تیم فوتبال اف‌سی توکیو ژاپن، از پدری ایرانی و مادری با ملیت ژاپنی متولد شده و طی ماه‌های اخیر مورد توجه کارلوس کی‌روش سر مربی تیم ملی فوتبال کشورمان قرار گرفته است. او این شانس را دارد که در جام جهانی 2014 برزیل پیراهن تیم ملی ایران را بر تن کند.

کد خبر 2201644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha